Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR NOU PENTRU MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 53579/24.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: SIMION Gheorghe, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR NOU PENTRU MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Biroul Aprovizionare , str. Marasesti nr.106 , Onesti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR NOU PENTRU MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522620-6 - Utilaje excavatoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR NOU PENTRU MUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 217, 632RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie in cuantum de 5% , garantia de participare in cuantum de 2600 lei ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local- cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare formular 12A2. completare formular 12B
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
4 Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale:
-din localitatea de inregistrare a sediului societatii si
- din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractant, numaiin situatia in care oferta va apartine filialei/sucursalei/punctului de lucru, valabile la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
5.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original, din care sarezulte obiectul de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului.
7. Formular 12C- declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente:
8. Informatii generale- formular anexat9. Bilantul contabil la 31.12.2007+anexe, inregistrat de organele competente - copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10.Formularul 12D- Lista principalelor furnizari de produse similare cu cerintele caietului de sarcini in ultimii trei ani
11.Formularul 12I -Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii , precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
12. Autorizatie de furnizare
13. Dovada capacitatii de a asigura asitenta tehnica si piese de schimb (service)
14.Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii sau similar ISO 9001/2001 pentru livrarile de produse ce fac obiectul caietului de sarcini , precum si pentru produsul ce face obiectul caietului de sarcini
NU SE ADMIT SI NU VOR FI LUATE IN CONSIDERARE adeverintele care atesta faptul ca operatorul economic este in curs de implementare sau certificare pentru sistemul de management al calitatii si sistemul de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 10:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Municipiului Onesti , parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane delegate din partea ofertantilor cu imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi publicata in cadrul anuntului de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro.Rugam operatorii economici saurmareasca anuntul de participare pe toata perioada de derulare a procedurii, pentru eventuale clarificari.Institutia responsabilapentru solutionarea contestatiei Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2008 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer