Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare carne proaspata


Anunt de participare numarul 45395/04.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITA
Adresa postala: Piata Petru Rares nr.1A, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: CORINA MOGA, Tel.0263 230502, Email: [email protected], Fax: 0263 230502
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare carne proaspata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele din subordinea DGASPC BN, din Bistrita, Beclean, Nasaud, Teaca, Sant,
Nuseni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea de carne proaspata, pe baza unui grafic de livrare si comanda transmisa catre furnizor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15110000-2 - Carne (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform centralizatorului din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 123, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in suma de 700 ron, care se va achita prin OP sau numerar la caseria DGASPC BN.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul anexat ;
- certificate fiscale care dovedesc indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.- declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 181, formularul anexat- Certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului , prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului de furnizare din prezenta documentatie.
- Copie CUI emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie de transport pentru masinile din dotare cu care se face transportul produselor.- Fisa de informatii generale, formularul anexat.
- Fisa de informatii privind experienta similara, formularul anexat.
- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, cel putin doua recomandari, formularul anexat.
-Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, formularul anexat.
-Formular de oferta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Documente de inregistrareemisede Directia Sanitar Veterinarapentru Siguranta Alimentelor.- Autorizatie de transport pentru masinile din dotare cu care se face transportul produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu OP sau numerar, la caseria DGASPC BN.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 12:00
Locul: Sediul DGASPC BN , Bistrita, piata Petru Rares nr.1A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiuliul National pentru Solutionarea Contestatiilor.
Adresa postala: bdul.Dinica Golescu mr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 05008, Romania, Tel.0213191649, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic din cadrul DGASPC BN
Adresa postala: piata Petru Rares nr.1A, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel.0263230502
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer