Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare carne si produse din carne de porc si vita - 2011


Anunt de participare numarul 116525/07.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Adresa postala:  Calea Dragasani, Nr. 8, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110347, Romania, Punct(e) de contact:  ioan preoteasa, Tel. 0248/271131, Email:  [email protected], Fax:  0248/271220, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare carne si produse din carne de porc si vita - 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei I la Caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carne si produse din carne de porc si vita, pentru unitatile subordonate D.G.A.S.P.C. Arges (Anexa 1 la Caietul de sarcini), in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
15111100-0-Carne de vita (Rev.2)
15131400-9-Produse pe baza de carne de porc (Rev.2)
15131600-1-Produse pe baza de carne de vita si de manzat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare carne si produse din carne de porc si vita, conform specificatiilor din caietul de sarcini:
Carne tocata, amestec refrigerata - 4891 kg.
Carnati tipTrandafir sau echivalent - 3740 kg.
Carnati proaspeti porc - 870 kg.
Parizer taranesc - 2685 kg.
Salam tip Bucuresti sau echivalent - 3590 kg.
Salam tip Italian sau echivalent - 1870 kg.
Carne de vita proaspata - 800 kg.
Carne de vita congelata - 730 kg.
Pulpa porc congelata - 5639 kg.
Pulpa vita congelata - 1360 kg.
Carne de porc cal. I congelata - 2560kg.Oase afumate kg. - 3290 kg.
Costita afumata fara os - 2155 kg.
Ciolan afumat - 3300 kg.
Sunca presata - 2166 kg.Toba - 1407 kg.Pastamici - 860 kg.
Pate ficat porc 200 gr.- 9020 buc.
Conserve carne porc 300 gr. - 1843 buc.
Conserve carne vita 300 gr. - 1270 buc.
Burta de vita - 620 kg.
Carne de miel - 50 kg.
Pastrama de oaie - 12 kg.
Pastrama de porc - 24 kg.
Lebar - 80 kg.
Caltabos - 80 kg.
Picioare de porc - 40 kg.
Urechi de porc - 40 kg.
Cap de porc - 40 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 496, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
255 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 7500 lei.Garantia de buna executie in cuantum de 8 % din valoarea contractului fara T.V.A., conform documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M(daca este cazul)
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- Certificat constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil (la data de 30.06.2010 sau 31.12.2010)?vizat de Directia Finantelor Publice, respectiv Oficiul Registrului Comertului ? in xerocopie;
-declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind asigurarea cu echipamente de specialitate;
- Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate;
- Experienta similara
- Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii, sau dovada ca procedura de acreditareeste in derulare;
- Certificate privind respectarea standardelor de protectia mediului (sau documente echivalente), sau dovada ca acreditarea este in derulare;
- Certificat de management al sigurantei alimentelor HACCP ? ISO 22000:2005 (sau documente echivalente), sau dovada ca acreditarea este in derulare;
-Autorizatie de transport carne si produse din carne.- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie deschisa, cu etapa finala de licitatie electronica, desfasurata intr-o runda, conform Documentatiei de atribuire (Fisa de date, cap. IV.2)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2011 10:00
Locul: D.G.A.S.P.C. Arges - Pitesti, str. Calea Dragasani, nr. 8, etaj. I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  Str. Victoriei, nr. 22, ,Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110014, Romania, Tel. 0248/219374, Fax:  0248/219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.A.S.P.C. Arges, Birou juridic - contencios
Adresa postala:  str. Calea Dragasani, nr. 8, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110347, Romania, Tel. 0248/271131, Email:  [email protected], Fax:  0248/271220
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2011 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer