Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare carne si produse din carne de porc si vita


Anunt de participare numarul 134466/02.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Adresa postala: Calea Dragasani, Nr. 8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110347, Romania, Punct(e) de contact: ioan preoteasa, Tel. +40 248271131, Email: [email protected], Fax: +40 248271220, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare carne si produse din carne de porc si vita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C.Ag. conform Anexei 1 la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carne si produse din carne de porc si vita, la sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 1 la Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15131400-9 - Produse pe baza de carne de porc (Rev.2)
15111100-0-Carne de vita (Rev.2)
15113000-3-Carne de porc (Rev.2)
15131600-1-Produse pe baza de carne de vita si de manzat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Carne si produse din carne de porc si vita conform Caietului de sarcini, in care seprecizeaza cantitatile minime estimate pana la data de 31.12.2012 si cantitatile maxime estimate pana la data de 30.04.2013 (cf. prevederilor art.6 alin.(3) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Ofertele se depun pentru cantitatea minima estimata pentru toate produsele.
Valoarea minima estimata (313.399, 00 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pentru toate produsele cuprinse incantitatea minima estimata aferenta perioadei :01.05.2012 pana la 31.12.2012,
Valoarea maxima (470.098, 00 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv pentru toate produsele cuprinse incantitatea maxima estimata, aferenta perioadei derularii contractului pana la data de de 30.04.2013.
Valoarea estimata fara TVA: intre 313, 399 si 470, 098RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posib.de prelungire a ctr.si suplim.cantit.de prod. cf. art.6, alin.3 din HG 925/2006, actualizata.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare, este de 4.700, 00 lei (raportata la val.minima estimata)- garantia de particip. poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii, de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original.- Scrisoare de garantie bancara ? secompleteaza Formularul nr.11, din sectiunea Formulare. Scrisoarea degarantie bancara va fi eliberata de o societate bancara si se va depune in original.sau- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Arges deschis la Trezoreria Pitesti: RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, cu cond.ca la data deschiderii ofertei , suma sa fie virata in contul DGASPC Arges(vizat de unitatea bancara emitenta ) ? copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", semnat de reprezentantul imputernicital op.economic.sau- polita de asigurare - in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatii.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, trebuie sa fie egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participarein cuantumul, forma, si avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinsein cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in conformitate cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractului , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in conformitate cu art. 278^1din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 8 % din valoarea contractului (fara TVA);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoriei Statului la dispozitia autoritatiicontractante cu suma initiala in cuantumde 0.5% din valoarea contractului, fara TVA (in conformitate cu HG 1045/18.10.2011);
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularului nr.1 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original ;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa Formularulnr. 2 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69^1 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularulnr. 3 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Adrian Macovei, Director General Adjunct ? Cornel Olteanu, Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget ? Adriana Badea, Sef Birou APCSS ? Ioan Preoteasa, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formular nr.4 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - original;
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se va depune Formulartip eliberat de Primaria locala in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia obligatiilorexigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se va depune Formulartip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat , in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. - Persoane juridice/fiziceromane- Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul National alRegistrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?- Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. - Se va depune documentul solicitat in original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Prezentarea de mostre
Document de certificare a sistemului de management al sigurantei alimentelor (HACCP) ? ISO 22000 sau echivalentAutoritatea contractanta solicita indeplinirea acestei cerinte avand in vedereDirectiva Consiliului Comunitatii Europene nr.93/43/EEC/14 iunie 1993 privind igiena produselor alimentare care urmareste sa asigure un sistem unitar de supraveghere a calitatii produselor alimentare, care sa intareasca increderea consumatorului in securitatea produselor alimentare, fiind recunoscuta oficial capacitatea operatorului economic de a produce/ distribui / comercializa alimente sigure pentru consumatori. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeza sa faca obiectul procesului repetitiv de reofertare(runda) - PRETUL;A.C. va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi, prin intermediul SEAP.Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi si va fi generata automat de sistem la adr. de posta electronica (e-mail) a fiecarui ofertant, declarat admisibil. Inf. ce vor fi puse la disp.ofertantilor in cursul L.E.: nr. de participanti la L.E.;Op. ec. vor participa la 1 runda de licitare , care va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiilor , imbunatatindpretul ofertei.Durata unei runde: 1 (una) zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 10:00
Locul: la sediul DGASPC Arges -Pitesti, Str. Calea Dragasani, nr. 8, Et. I.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In sit.in care ofertantii sunt IMM-uri, in baza art.16, alin.2 din legea 346/2004, acestia beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare si a garantiei de buna executie ? anexa 1 la legea 346/2004. In acest caz op.ec. au obligatia de a completa o declar.pe propria raspundere priv.incadrarea intreprinderii in categ.intreprinderilor mici si mijlocii ? se va completa Form.12 din Sectiunea Formulare , in original. Aceasta declaratie va insoti dovada constit.garantiei de participare.2. Modalitatea de depar. a of.clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se va constata ca exista mai multe of.clasate pe primul loc intrucat preturile of. sunt egale, A.C. va solicita reofertarea in plic inchis, depus la sediul DGASPC Arges, pt.departajarea preturilor.3. Inf. despre L.E.: - Elem of. care vor face ob. proc repetitiv de ofertare - pretul of.- Nu exista limite ale val. pana la care pretul sa fie imbunatatit, cu respect.prev.art. 202 din OUG 34/2006.- A.C. va invita toti of care au depus oferte admisibile sa prez. val. noi ale elem ofertei.- Invit. se transmit pe cale electron, simultan tuturor op. ec. admisi.Notificarile de incepere a L.E. vor fi transm.automat desistem la adr. de posta electron.(e-mail) inregistrata in sist.ca adresa de contact si vor fi disponib. de asemenea in sectiunea ?Notificari de sistem?.- Op. ec. pot vedea in cadrul proc. de reofertare nr. paricip. la L.E.- Licit electr se va finaliza dupa desf rundei nr.1.- In cazul in care un operator econ, declarat admis si inscris in SEAP (cu certif. valid), nu modifica in cadrul fazei de licit electr elementele of. care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasam final este luata in consid of depusa de catre acesta anterior desf acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de catre aut contract.La solicit. A.C. op. ec. declarat castigator are obligatia prezentarii in original a noii propuneri fin. finale, semnata si stampilata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actuluiconsiderat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Juridic ? contencios din cadrul D.G.A.S.P.C. Arges
Adresa postala: str. Calea Dragasani, nr.8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110347, Romania, Tel. +40 248271131, Email: [email protected], Fax: +40 248271220
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2012 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer