Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare cazane apa calda


Anunt de participare numarul 107326/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02036
Adresa postala:  BUCURESTI, SOSEAUA DE CENTURA A BUCURESTIULUI, numarul 182Oficiul Postal Pantelimon, Casuta Postala Nr. 1, Ilfov, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021646, Romania, Punct(e) de contact:  Stefan Giuhat, Tel. 0213522498, In atentia:  Vasile Chelmus, Email:  [email protected], Fax:  0213522499, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare cazane apa calda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 01858 BRASOV
U.M. 01910 JUD. BUZAU
U.M. 01824F GIARMATA, JUD. TIMIS
U.M. 01824D VARFUL MUNTELUI, JUD. CLUJ,
U.M. 01991 TARGSOR, JUD. PRAHOVA,
U.M. 01493 VALCELE, JUD. COVASNA,
U.M. 01837 MIHAIL KOGALNICEANU, JUD. CONSTANTA
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea, transportul la sediile unitatilor beneficiare, montarea si instalarea, punerea in functiune si obtinerea tuturor autorizatiilor pentru cazane apa calda si instalatiile auxiliare ale acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44620000-2 - Radiatoare si boilere pentru incalzire centrala si piese ale acestora (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare cazane apa calda si proiectare a sistemelor de incalzire
Valoarea estimata fara TVA: 763, 983.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul nr. 1:4800 LEI;Lotul nr. 2:4000 LEI;Lotul nr. 3:2000 LEI;Lotul nr. 4:1000 LEI;Lotul nr. 5:900 LEI;Lotul nr. 6:1500 LEI;Lotul nr. 7:500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se va face in termen de 45 de zile de la emitere, pe baza procesului verbal de receptie, in perioada 24-31 a fiecarei luni, conform art. 36, din O.U.G. nr. 34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se solicita legalizarea asocierii inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? articolul 180 din O.U.G. nr. 34/2006;
b. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181;
c. Fisa de informatii generale;
d. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala;
e. Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale;
f. Cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala;
g. Certificat constatator, privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent, cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007);
h. Certificat Unic de Inregistrare actualizat conform Ord.337/2007 emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de pe raza caruia ofertantul isi are sediul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic sa aiba cifra de afaceri pe anul 2009, cel putin de doua ori mai mare decat valoarea estimata fara TVA pentru lotul/loturile pentru care depune oferta dupa cum urmeaza: Lotul 1 ? minim 481.206, 94 lei; Lotul 2 - minim 411.560, 00 lei; Lotul 3 - minim 212.660, 00 lei; Lotul 4 - minim 118.540, 00 lei; Lotul 5 - minim 95.260, 00 lei; Lotul 6 - minim 156.760, 00 lei; Lotul 7 - minim 51.980, 80 lei.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de calificare, operatorul economic va prezenta
bilantul contabil sau extrase de bilant pentru anul 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru Lotul 1 ? o cifra de afaceri de minim 481.206, 94 lei; pentru Lotul 2 - o cifra de afaceri de minim 411.560, 00 lei; pentru Lotul 3 - o cifra de afaceri de minim 212.660, 00 lei; pentru Lotul 4 - o cifra de afaceri de minim 118.540, 00 lei; pentru Lotul 5 - o cifra de afaceri de minim 95.260, 00 lei; pentru Lotul 6 - o cifra de afaceri de minim 156.760, 00 lei; pentru Lotul 7 - o cifra de afaceri de minim 51.980, 80 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;
b. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
c. Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat, in special pentru asigurarea controlului calitatii si responsabil tehnic cu executia;
d. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
e. Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani a unui contract/unor contracte de livrare, montare, instalare si punere in functiune, cu utilaje similare celor pentru care depune oferta, cu valoare egala cu cea estimata a lotului/loturilor pentru care se depune oferta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 4389 din 27.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S149-230226 din 04.08.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti SECTOR 4? SECTIAA-VIII, CONTENCIOS ADMINISTRATIV FISCAL
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei nr. 107-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041303, Romania, Tel. 021.3323564, Email:  [email protected], Fax:  0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.STRAVROPOLEOS, NR.6, Bucuresti, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - U.M. 02036 Bucuresti
Adresa postala:  Soseaua de centura a Bucurestiului, nr. 182, BucurestiOficiul Postal Pantelimon, Casuta Postala nr. 1, Ilfov, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021646, Romania, Tel. 0213522498, Email:  [email protected], Fax:  0213522499
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2010 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer