Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare combustibil pentru incalzire


Anunt de participare numarul 145676/09.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BIHOR
Adresa postala: FELDIOAREI, NR. 13, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410475, Romania, Punct(e) de contact: VASILE CIMPEAN BORTA, Tel. +40 259476371 / 476372, Email: [email protected], Fax: +40 259447435, Adresa internet (URL): www.dgaspcbh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare combustibil pentru incalzire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Subunitati din cadrul DGASPC Bihor conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare combustibil pentru incalzire la subunitati din cadrul DGASPC Bihor conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
238578 litri
Valoarea estimata fara TVA: 715, 734RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :10.000lei sau alta valuta la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAPPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorMod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta sub forma unui fisier electronic, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizatasi art 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata.b) ordin de plata , contRO15TREZ0765006XXX003709? Trezoreria Oradea, pentruDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bihor cod fiscal 17091429 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualizata , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.La termenul limita de depunere a ofertelor, ofertantii vor face dovada platii garantiei de participare, in caz contrar vor fi exclusi de la proceduraDovada depunerii garantiei de participare se face, prin intermediul SEAP, semnata semnatura electronica de emitent si se va depune la sediul autoritatii contractante, in originalIn masura in care consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei, prin : - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cuaplicarea in mod corespunzator a prevederilor art. 86 alin (2)-(3) si art. 91 din HG nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sau-retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. In acest cazfurnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul de disponibil astfel deschis este stabilita de catre achizitor la valoarea de0, 5%. din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibilprin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestatorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata sicompletata( Completare formular10A)
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata sicompletata (Completare formular10B)
Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Completare formular10C)
Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular10D)Cerinta nr. 5: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular10E ) In vederea eliminarii conflictul de interese mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul DGASPC Bihor: Jr. Puia Lucian-Calin?directorgeneral DGASPC Bihor;Cosman Eliana ? director gen.adj. economic;Szarka Arpad ? director gen. adj.;Pop-Cot Ovidiu ? manager public;Borta Vasile Cimpean? sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale;Bochis Emilia ? sef serv. Contabilitate;Bretan Violeta ? sef serv. Financiar;Belenesi Traian ? responsabil achizitii;Buzura Carmen Violeta - responsabil achizitii;Iova Gabriela Mihaela - responsabil achizitii;Jurj Adriana - responsabil achizitii;Lugosan Mircea Alin - responsabil achizitii;Markos Laszlo - responsabil achizitii;
Cerinta nr. 6: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul )
Cerinta nr. 7: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul )NOTA: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.
Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/06 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), din care sa reiasa ca obiectul principal de activitate al ofertantului permite prestarea serviciului care face obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a oferteloe Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.
Cerinta nr. 2: Autorizatie de antrepozit fiscal emisa de Comisia pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate din cadrul Ministerului Finantelor Publice (copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul )
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Autorizatie de antrepozit fiscal emisa de Comisia pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate din cadrul Ministerului Finantelor Publice, valabila, in conformitate cu prevederile art. 20616 si art. 20621 Legii nr.571/2003, Codul Fiscal al Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare. Se achizitioneaza combustibil tip M sau echivalent si Motorina euro 5 in conformitate cu art. 20660 lit.k din Codul Fiscal, de la producatori, imporatatori sau distribuitori in regim de scutire directa de la plata accizelor: Art. 20660. - (1) Sunt scutite de la plata accizelor: k) orice produs energetic utilizat drept combustibil pentru incalzire de catre spitale, sanatorii, aziluri de batrani, orfelinate si de alte institutii de asistenta sociala, institutii de invatamant si lacasuri de cult;NOTA : Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta 1se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani(Completare formularA)
Bilant contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat la organismele competente(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formularAcopie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului(Completare formularB)NOTA : Autoritatea contractanta stabileste drept cerinta minima din partea ofertantului de a asigura cel putin un mijloc de transport adecvat, destinat derularii contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formularB
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16981
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Termenul limita de depunere a ofertelorprecum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in invitatia de participare publicata in SEAP.In cazul situatiilor de egalitate a preturilor ofertelor clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP incarcarea in sistem de catre operatorii economici a documentelor ce conduc la noi propuneri financiare imbunatatite.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luariila cunostiinta , in conditiile OUG nr.34/2006 actualizata , de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul DGASPC Bihor
Adresa postala: str. Feldioarei, nr.13, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410475, Romania, Tel. +40 259476371, Fax: +40 259447435
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2013 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer