Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de utilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarie comunala in comuna Dobrovat


Anunt de participare numarul 110403/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dobrovat(Primaria comunei Dobrovat)
Adresa postala:  sat Dobrovat, comuna Dobrovat, judet Iasi, Localitatea:  Dobrovat, Cod postal:  707175, Romania, Punct(e) de contact:  Gaby Patlagica, Tel. 0232321207, Email:  [email protected], Fax:  0232321207, Adresa internet (URL):  www.primariadobrovat.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare deutilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarie comunala in comuna Dobrovat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Dobrovat, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare deutilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarie comunala in comuna Dobrovat?,
constand in achizitia si asigurarea intretinerii pe toata perioada de garantie -minimum 5 ani, oferita integral pentru toate componentele utilajelor si echipamentelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43221000-8 - Gredere rutiere (Rev.2)
16000000-5-Utilaje agricole (Rev.2)
43200000-5-Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare deutilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarie comunala in comuna Dobrovat?,
constand in achizitia si asigurarea intretinerii pe toata perioada de garantie (minimum 5 ani, oferita integral pentru toate componentele utilajelor si echipamentelor) a urmatoarelor produse: a) AUTOGREDER (inclusiv accesorii) ? 1 buc;
b) BULDOEXCAVATORMULTIFUNCTIONAL (inclusiv accesorii) ? 1 buc;
c) TRACTOR (inclusiv accesorii) ? 1 buc;
d) REMORCABASCULABILA ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 804, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 16 000 lei se constitue prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii , sauordin de plata,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
? Renovarea si dezvoltarea satelor ? proiect integrat-FEADR ? M3.2.2 ?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere in forma autentificata -daca este cazul-pentru buna desfasurare a contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
Documente solicitate:
? FORMULAR nr. 12A (din sectiunea FORMULARE si MODELE) privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie- neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
Documente solicitate: -FORMULAR nr. 12B (din sectiunea FORMULARE si MODELE)-privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (actualizata)
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani, pentru care exista exercitiul financiar incheiat.Ofertantul trebuie sa completezeFORMULAR A (din sectiunea FORMULARE si MODELE) ? declararea cifrei medii anuale pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar incheiat (2007, 2008, 2009). Valorile vor fi exprimate lei.
Realizarea unei cifre medii anuale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 1.000 mii lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime: 1. Bilantul contabil pe ultimul an - 2009, vizat si inregistrat de organele competente.2. Informatii privind disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru furnizarea produselor: Se vor prezenta documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de livrare a produselor, in suma de: 500.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiOfertantii vor face dovada finalizariiin ultimii 3 ani a cel putin uncontract care au avut ca obiect furnizarea de utilaje si echipamente similarein valoare de800.000 lei.
Recomandaride la unul sau mai multi beneficiari, din care cel putin o recomandareprivind finalizarea unui contract similar.
In vederea verificarii din punct de vedere al specificatiilor tehnice, ofertantii vor prezenta schite tehnice/ fise tehnice/ mostre/ fotografii relevante pentru produsele ce se vor livra.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime: - asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii pentru producator.Documente solicitate: - copii ale certificatelor emise de organisme independente care atesta respectareastandardelordeasigurare a calitatii- ISO 9001 sau echivalent pentru producator (aplicabil activitatilor de fabricatie a utilajelor si echipamentelor, care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire), in termen de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 11:00
Locul: sediul Primariei Dobrovat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor , observatori desemnati de APDRP-CRPDRO IASI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala, Masura 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi ridicata si de la sediul Primariei Dobrovat-comuna Dobrovat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. STAVROPOLEOS nr. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  str. ANASTASIE PANU, nr. 5, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/260600, Email:  [email protected], Fax:  0232/260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE conform art.256^2 din OUG 34/1996 modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul achizitii publicede la Primaria Dobrovat
Adresa postala:  Comuna Dobrovat , judetul Iasi, Localitatea:  Dobrovat, Cod postal:  707175, Romania, Tel. 0232321207, Email:  [email protected], Fax:  0232321207, Adresa internet (URL):  www.primariadobrovat.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2010 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer