Licitatie Publica - ACHIZITIONARE DE AGREGATE DE CARIERA, NISIP CONCASAJ 0-4 MM, CRIBLURA 4-8 MM SI CRIBLURA 16-25 MM
Anunt de participare numarul 99179/30.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel.0234.324243, In atentia: Paval Camelia, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911:0234/312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administraatiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE DE AGREGATE DE CARIERA, NISIP CONCASAJ 0-4 MM, CRIBLURA 4-8 MM SI CRIBLURA 16-25 MM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Marasesti nr 106
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE DE AGREGATE DE CARIERA, NISIP CONCASAJ 0-4 MM, CRIBLURA 4-8 MM SI CRIBLURA 16-25 MM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14211000-3 - Nisip (Rev.2)
14212430-3-Criblura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIONARE DE AGREGATE DE CARIERA, NISIP CONCASAJ 0-4 MM, CRIBLURA 4-8 MM SI CRIBLURA 16-25 MM
Valoarea estimata fara TVA: 203, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3000 lei, Garantia de buna executie 5 %din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 semnat si stampilat2. Formular 5 semnat si stampilat;
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabile la data deschiderii ofertelor, fara datorii5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata,
7. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura
8. Se vor prezenta dovezi privind accesul la o sursa autorizata de productie a agregatelor de cariera care constau din: - permis de exploatare si licenta de concesionare a perimetrului de cariera emisa de Agentia Nationala pentru Resurse Minerale, valabil la data deschiderii ofertelor;
- autorizatia de mediu pentru cariera si statia de producere a agregatelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Formular 7 - Informatii generale cuprinzand declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani;10. Bilantul contabil la 30.06.2009, inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11. Formular 8 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport (autobasculante) pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;12. Formular 9 Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
13. Formular 10 Lista principalelor livrari de produse care fac obiectul contractului, din ultimii 3 ani (valori, beneficiari, PV receptie produse);Se solicita minim doua recomandari de la alti beneficiari cu care ofertantul a derulat contracte de furnizare de agregate de cariera;
14. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent, privind managementul calitatii produselor conform documentelor legislative nationale si standarde europene - in copie vizata cu stampila societatii;
15. Cerinte privind prezentarea standardelor de protectie a mediului: autoritatea contractanta solicita documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de mediu SR-EN-ISO 14001/2001 sau echivalent - in copie vizata cu stampila societatii;
16. Formularul 11 - privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia.Formularul 11 se va depune in mod obligatoriu, indiferent de existenta sau nu a subcontractantilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timp de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform cap. III.3 din fisa de date a achizitiei. Se va reoferta pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Mun Onesti. b-dul Oituz. nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor cu imputernicire valabila si copie dupa CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul invitatiei de participare.Pentru a putea sa participe la licitatia electronica, precum si la orice alt tip de procedura organizata prin mijloace electronice, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, conform prevederilor HG 1660/2006 si H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a se inscrie in SEAP operatorii economici vor respecta prevederile H.G. 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz, nr. 17, et 7, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 13:42