Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de carburant auto


Anunt de participare numarul 142773/28.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA PUBLICA LOCALA OCOLUL SILVIC VALEA FRUMOASEI RA
Adresa postala: loc. Saliste, str. Baii, nr. 1, jud. Sibiu, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: Vlad Ioan, Tel. +4 0269553010, Email: [email protected], Fax: +4 0269553010, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie publica de interes local
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de carburant auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statii de distributie de pe raza orasului Salistepentru utilaje si statiile de distributie din tara pentru vehiculele de teren
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 509, 266.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se preconizeaza incheierea unui contract subsecvent anual, primul incheindu-se in urma incheierii acordului cadru si a reofertarii; cantitatile unui singur contract subsecvent sunt detaliate in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de carburant auto pe baza de card de carburant pentru vehiculele de teren si tabel cu semnaturi pentru utilaje
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina euro5: minim 70000 litri, maxim 83500 litri
Primul contract subsecvent se va incheia pentru cantitatea estimata de min. 35000 l si max. 41750 l Motorina, iar celelalte contracte subsecvente in functie de consumul efectiv si bugetul alocat pentru acest tip de cheltuiala.
Valoarea estimata fara TVA: 509, 266.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10185.33 RonGarantia de participare se constituie prin: - virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la Raiffeisen Bank Saliste Ro49RZBR000006XXX3083820 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoareDocumentul de constituire a garantiei de participare trebuie: 1)Prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;2) Sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;3) Sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;4) Valoarea garantiei sa corespunda sumei solicitate prin documentatia de atribuire;5) Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;6) Sa contina parafa lizibila a bancii emitente saua societatii de asigurare si semnatura autorizata;7) Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata, autoritatea contractanta ii va retine o parte din garantia de participare conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelorIn cazul extinderii perioade de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Formular 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf Ordinului 314/2010 al ANRMAP.Formular 11Declaratie privind neincadrarea in situatile prevazute de articolul 69^1 din OUG 34/2006.Formular 12Declaratie privind eligibilitatea (referitor la art.180 din OUG 34/2006).Formular 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Formular 6Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii sunt:
-manager ing. Fechete Dorel,
-responsabil achizitii publice ing. Vlad Ioan,
-ing. Ana Mihai
-ing. Alexa Vasile Cerinte minime obligatorii pentru persoane juridice /fizice romane :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul ??), din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta minima obligatorie pentru persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident. Documentele pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila mentiunea ??conform cu originalul??
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri?? din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului din ultimii 3 ani, calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea formularului 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?
Lista cu statiile de distributie carburant auto de pe raza orasului Saliste, ( cel putin o statie de distributie carburant auto pe raza orasului Saliste),
Lista cu statiile de distributie carburant auto din Romania.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea formularului 8,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care vor indeplini criteriile de calificare vor fi preselectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2013 10:30
Locul: OS. Valea Frumoasei, loc. Saliste, str. Baii, nr. 1, jud. Sibiu, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatie si clarificari. Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim preconizat al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 -art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul preconizat indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: - de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati careindeplineste/indeplinesc criteriile de calificare. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de agenti economici. Toti agentii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a.In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza in baza unei noi ofertari in plic inchis.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa detina unprogram necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Sunt cela prevazute la art256^2 din oug. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RPL. Ocolul Silvic Vale Frumoasei R.A.
Adresa postala: loc. Saliste, str. Baii, nr. 1, jud. Sibiu, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Tel. +4 0269/553010, Email: [email protected], Fax: +4 0269/553010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2013 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer