Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de carburanti pentru parcul de autovehicule, parcul de utilaje si centralele termice din cadrul D.R.D.P. Timisoara


Anunt de participare numarul 107078/02.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala:  Str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  200238, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 0256246631, In atentia:  Mihaela Baloi, Email:  [email protected], Fax:  0256246601, Adresa internet (URL):  http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/produse.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala:  Str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  200238, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 0256246631, In atentia:  Mihaela Baloi, Email:  [email protected], Fax:  0256246601, Adresa internet (URL):  http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/produse.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala:  Str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  200238, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 0256246631, In atentia:  Mihaela Baloi, Email:  [email protected], Fax:  0256246601, Adresa internet (URL):  http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/produse.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de carburanti pentru parcul de autovehicule, parcul de utilaje si centralele termice din cadrul D.R.D.P. Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Combustibilul se va livra de la statiile proprii ale furnizorului, iar bonurile valorice vor fi livrate la sediul D.R.D.P. Timisoara, str. Coriolan Baran nr. 18
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de carburanti pentru parcul de autovehicule, parcul de utilaje si centralele termice din cadrul D.R.D.P. Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
09133000-0-Gaz petrolier lichefiat (GPL) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare de carburanti pentru parcul de autovehicule, parcul de utilaje si centralele termice din cadrul D.R.D.P. Timisoara si a subunitatilor din subordine, astfel:
Lot 1: motorina EURO ? 550.932 litri;
Lot 2: benzina fara plumb ? 127.500 litri;
Lot 3: GPL auto ? 60.480 litri.
Cantitatile defalcate pe sectii si aria de acoperire, pentru care ofertantii trebuie sa detina o retea de statii de alimentare si distribuire a carburantilor, sunt cuprinse in Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 106, 975.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 31.070 lei (vezi defalcarea pe loturi?Anexa B) si garant de buna executie reprez 5% din val. contr, excl.TVA constituit in una din formele prez in Doc de atrib.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de eligibilitate, pe proprie raspundere, decl privind neincadrarea in preved art. 181 din ordonanta, certif privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, incl. cele locale, contributia pentru asigurarile sociale de stat la data de 31.07.2010, certificat constatator de la ORC sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, cu drept de participare la toate licitatiile organizate in acest interval, certificat de inregistrare fiscala sau echivalent, in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din 2009, vizat si inregistrat de organele competente, precum si alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea ec-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Autoriz de livrare a produs, ce se va prezenta numai de catre ofertantii care nu sunt si producatori. Fisa de informatii privind experienta similara. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract similar cu cel supus achizitiei. Orice fisa referitoare la un contract incheiat trebuie sa fie insotita de copii de contract, eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului daca exista, recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv(continuarea cerintelor se regasesc si in sectiunea VI.3)ALTE INFORMATII)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar cu cel supus achizitiei cu o valoare mai mare sau egala cu 932.092, 73 lei, excl. TVA, echivalentul a 220.332, 05 euro, calculat la cursul BNR de 4, 2304 lei/euro din data de 20.08.2010 (vezi defalcarea pe loturi?Anexa B).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S12-015056 din 19.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 11:00
Locul: sala de sedinte din cadrul DRDP Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantului, max. 1 pers
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Recomandari pt. furnizarile de produse. Decl privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si orice alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin cate 4 statii de distributie pe raza fiecarui judet, respectiv SDN Arad, Caras-Severin, Hunedoara, Mehedinti si Timis in care DRDP Timisoara isi desfasoara obiectul de activitate.Ofertantii vor prezenta reteaua si adresele statiilor de alimentare si distributie a carburantilor, atat din raza de acoperire a DRDP Timisoara cat si cele din restul tarii.Declaratie care contine informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de conducere pt. indeplinirea contractului, compatibil cu prevederile Legii nr. 11/1991, cu modificarile ulterioare.Decl privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Certificat de atestare a calitatii ISO 9001:2001 (9001:2000) sau echivalent, certificat privind asigurarea calitatii mediului SR EN ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004), sau echivalent, certificat in ceea ce priveste sanatatea si securitatea in munca OH SAS 18001:2004 (OH SAS 18001:1999) sau echivalent, completate conform cerintelor din Doc. de atribuire. Doc de atrib se poate descarca de la ?Documentatie si clarificari? din prezentul anunt, sau de pe site-ul autoritatii contractante http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/produse.htm.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256494650, Email:  [email protected], Fax:  0256498092, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL DRDP TIMISOARA
Adresa postala:  Str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300238, Romania, Tel. 0256246617, Email:  [email protected], Fax:  0256246632, Adresa internet (URL):  www.drdptm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2010 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer