Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de carburanti pentru parcul de autovehicule, parcul de utilaje si centralele termice din cadrul D.R.D.P. Timisoara


Anunt de participare numarul 95061/27.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: STR. CORIOLAN BARAN, NR. 18, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII, Tel.0256246631, In atentia: BIANCA VIDONI, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/produse.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: STR. CORIOLAN BARAN, NR. 18, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII, Tel.0256246631, In atentia: BIANCA VIDONI, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/produse.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: STR. CORIOLAN BARAN, NR. 18, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL LICITATII, Tel.0256246631, In atentia: BIANCA VIDONI, Email: [email protected], Fax: 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/produse.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de carburanti pentru parcul de autovehicule, parcul de utilaje si centralele termice din cadrul D.R.D.P. Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Combustibilul se va livra de la statiile proprii ale furnizorului, iar bonurile valorice vor fi livrate la sediul D.R.D.P. Timisoara, str. Coriolan Baran, nr. 18.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de carburanti pentru parcul de autovehicule, parcul de utilaje si centralele termice din cadrul D.R.D.P. Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
09133000-0-Gaz petrolier lichefiat (GPL) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare de carburanti prin bonuri valorice pentru parcul de autovehicule, parcul de utilaje si centralele termice din cadrul D.R.D.P. Timisoara si a subunitatilor din subordine, astfel:
Lot 1: motorina EURO - 550.934 litri;
Lot 2: benzina fara plumb - 127.500 litri;
Lot 3: GPL auto - 60.480 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 368, 398.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 23.684 lei (vezi defalcarea pe loturi-anexa B)si garantia de buna executie, reprezentand 5% din valoarea contractului, excl. TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conf art 180 din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare, declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare fiscala sau echivalent, in copie legalizata, certificat constatator de la ORC sau echivalent, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anul 2008 si cella data de 30.06.2009, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-Formular B2.Autorizatie de livrare produse, prez de ofertantii care nu sunt producatori-Formular B3.Recomandari pt furnizare de produse-Formular B8.Declaratie informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pt indeplinirea contractului-Formular B5.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin 4 statii de distributie pe raza fiecarui judet, respectiv S.D.N. ARAD, CARAS-SEVERIN, HUNEDOARA, MEHEDINTI, TIMIS, in care DRDP TM isi desfasoara obiectul de activitate.Ofertantii vor prezenta reteaua si adresa statiilor de alimentare si distributie a carburantilor, atat din raza de acoperire a DRDP TM, cat si cele din restul tarii.Declaratie privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, nr si pregatirea cadrelor de conducere, persoane responsabile direct de indeplinirea contractului, pt care se vor prez CV-uri.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de conducere pt indeplinirea contractului, compatibil cu preved Legii 11/1991, precum si personal suficient pentru a asigura furnizarea produselor prevazute in Caietul de sarcini-Formular B6.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-Formular B7.Copie dupa certificatele: SR EN ISO 9001:2001(ISO 9001:2000), sau echivalent, SR EN ISO 14001:2005(ISO14001:2004), sau echivalent, OH SAS 18001:2004 (OH SAS 18001:1999), sau echivalent, in termenul de valabilitate mentionat de emitent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa/fise de informatii privind experienta similara-Formular B4.Orice fisa referitoare la un contract incheiat trebuie sa fie insotita de copii de contract, eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului, daca exista, si recomandarea din partea beneficiarului respectiv.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract similar cu cel supus achizitiei.Plafonul valoric aferent unui contract similar trebuie sa fie cel putin egal cu 710.519, 50 lei, excl TVA, echivalentul a 172.238, 80 euro, calculat la cursul BNR de 4, 1252 lei/euro din data de 22.02.2010
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2010 10:00
Locul: Sala de Sedinte din cadrul DRDP Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantilor, maxim 1 (unu) persoane pentru fiecare ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Doc se obt prin acesarea directa a fisierului electronic disponibil in SEAP sau de pe site-ul autoritatii contractante http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/produse.htm
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 02143104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256494650, Email: [email protected], Fax: 0256498092, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL DRDP TIMISOARA
Adresa postala: Str Coriolan Baran, nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Tel.0256246617, Email: [email protected], Fax: 0256246632, Adresa internet (URL): www.drdptm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2010 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer