Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de cartuse de toner


Anunt de participare numarul 74969/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: Str. Gheorghe Danielopol, nr.2-4, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040095, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: Bdul. Unirii, nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghita Dub, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: Bdul. Unirii, nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghita Dub, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: Bdul. Unirii, nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghita Dub, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: ACTIVITATI DE JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de cartuse de toner
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bdul. Unirii, nr.37, sector 3, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 465, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente ce urmeaza sa fie atribuite in baza acordului cadru: lunar, trimestrial si anual, dupa caz, in functie de finantare si necesitati
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de cartuse de toner pentru Tribunalul Bucuresti si judecatoriile arondate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sunt specificate in Caietul de Sarcini, sectiunea a II-a din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 465, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare reprezentand 0.5% din valoarea estimata a acordului cadru: 53.000 lei, prin Scrisoare de garantie bancara constituita in favoarea Tribunalului Bucuresti - CIF: 4340633.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere -subcontractare conform art.44 - 45 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
Autorizatia de functionare, pentru persoane fizice, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului;
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale si cifra de afaceri;
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 euro;
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari, insotit de anexe, vizat de organele abilitate;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara desfasurata in ultimii 3 ani; se vor cumula valorile pentru maxim 3 contracte a caror suma nu trebuie sa fie mai mica de 800.000 euro fara TVA;
Documente emise de organisme nationale / internationale acreditate care confirma certificarea ISO 9001 sau echivalent si ISO 14001 sau echivalent;
Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii, acordul sau conventia preliminara de asociere, lista asociatilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de licitatie electronica.Elementele procesului repetitiv de ofertare sunt: pretul in lei fara TVA ofertat pentru intreaga cantitate minima de produse solicitata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1563/C/06.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S8-010017 din 14.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 14:00
Locul: Tribunalul Bucuresti - Bucuresti, Bdul. Unirii, nr.37, sector 3, etaj 3, camera 327
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.Alte persoane invitate sa participe la deschidere, cu aprobarea autoritatii contractante si a Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este accesibila in SEAP, in format electronic, la adresa de internet www.e-licitatie.ro si pe site-ul Tribunalului Bucuresti, la adresa de internet www.tmb.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: Bdul. Unirii, nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2009 18:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer