Licitatie Publica - Achizitionare de combustibil - benzina fara plum si motorina
Anunt de participare numarul 145639/08.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ECO CSIK SRL
Adresa postala: Sansimion, str. Nagy Mezo 711/B, Localitatea: Sansimion, Cod postal: 537285, Romania, Punct(e) de contact: Gavril Mihalyfalvi Carol, Tel. +40 366501000, Email: [email protected], Fax: +40 366501000, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital public
Activitate (activitati)
Altele: servicii de transport a deseuri menajere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de combustibil - benzina fara plum si motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform caietului de sarcini.
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contracte anual cu valoare aprox. 600.000.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Carburantii auto se vor achizitiona in urmatoarele cantitati:
? Benzina fara plumb 3.000 litru/ an
? Motorina: 140.000 litru/an
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Carburantii auto se vor achizitiona in urmatoarele cantitati:
maxim pe durata acordului cadru:
Benzina fara plumb 12.000 litru
Motorina: 560.000 litruminim pe durata acordului cadru:
Benzina fara plumb 10.000 litru
Motorina: 550.000 litrumaxim pe durata contractului subsecvent:
Benzina fara plumb 3.000 litru
Motorina: 140.000 litruminim pe durata contractului subsecvent:
Benzina fara plumb 2.500 litru
Motorina: 137.500 litru
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 7.500 RON; Conf. Art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Valabilitatea garantiei pentru participare: cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui, conf. Art. 86 din HG nr. 925/2006 in Cont RO34 OTPV 2600 0061 4557 RO01deschis la Banca OTP Bank Miercurea Ciucastfel: a) prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii; b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. c) Pentru I.M.M.-uri garantia de participareva fi redusa cu 50% si va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM. Ofertantul pierde garantia de participare, conform art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006 daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de Achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul va depune contestatie la CNSC si acesta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut, conform Art. 278L1 lit. b) din OUG 34/2006 este de: 4.380 lei. Echivalarea cu o garantie de participare depusa in alta valuta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul societatii comerciale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea, Completare formular nr. 2-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Completare formular nr. 3 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat si bugetul local care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioare
celei in care se depun ofertele.Documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL? pe fiecare pagina, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Completarea formular nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691. Persoane cu functii de decizie: Mihalyfalvi Carol Gavril-presedinte consiliul de administratie, Kassay Janos-administrator, Fejer-Kiraly Gergely - administraator Gergely Krisztina - contabil sef, Karda Nelly - contabil, Pal Tamas - director executiv. Completare formular 4A - se va solicita certificat cu oferta independenta conform ORDIN 314/2010. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in Certificatul constataor trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
, trebuie depus in original, copie legalizata sau cu stampila conform cu originalul. In situatia in care ofertantul este clasat pe primul loc si depune in copie simpla, inainte de comunicarea rezultatului aceasta trebuie depus in copie legazliata sau original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara.
Informatii generale privind cifra de afaceri pentru anii 2010, 2011, 2012.
Pentru alte valori exprimate in alte valute se va calcula conform curs mediu anual BNR: www.bnr.ro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 5:
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formulare nr. 6.Prezentarea a copiei de certificate care atesta implementarea managementului de calitate ISO 9001 sau echivalent si valabilela data limita de depunere a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2013 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2013 09:00
Locul: Miercurea Ciuc str Salcam nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret se va cere reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC. ECO CSIK SRL.
Adresa postala: Str. Nagymezo nr.711/B, Localitatea: Sinsimion, Cod postal: 537285, Romania, Tel. +40 366501000, Fax: +40 366501000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2013 15:29