Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de combustibili auto in anul 2008 pe baza de bonuri valorice( valoare bon = 50 lei)


Anunt de participare numarul 50627/22.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: SIMION Gheorghe, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de combustibili auto in anul 2008 pe baza de bonuri valorice( valoare bon = 50 lei)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statii Peco din tara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de combustibili auto in anul 2008 pe baza de bonuri valorice( valoare bon = 50 lei)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111200-0 - Benzina fara plumb (Rev.1)
23111300-1-Benzina cu plumb (Rev.1)
23121200-3-Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare de combustibili auto in anul 2008 pe baza de bonuri valorice( valoare bon = 50 lei)
benzina fara plumb = 32000 l
benzina cu plumb = 8000 l
motorina = 47500 l
Valoarea estimata fara TVA: 405, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare = 6500 lei , garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL - OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare formular 12A
2. completare formular 12B
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale:
-din localitatea de inregistrare a sediului societatii si
- din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractant, numaiin situatia in care oferta va apartine filialei/sucursalei/punctului de lucru, valabile la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
5.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata, din care sarezulte obiectul de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului- in copie legalizata
7. Autorizatia de functionare a sediului si a punctelor de lucru (daca este cazul) din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta, dupa caz, eliberate de autoritatile publice locale competente, valabile in anul 2008 in copie vizata cu stampila societatii;
8. Formular 12C privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Informatii generale- formular 21 anexat
Formularul va fivizat de organele competente.
10. Bilantul contabil la 31.12.2007+anexe, vizat si inregistrat de organele competente.
IMPORTANT: Este considerat descalificatofertantul care depune bilantul contabil cu pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11. Formular 12D - Lista principalelor furnizari de produse similare cu cerintele caietului de sarcini, in ultimii 3 ani.12. Formular 12 I - Informatii personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului ngajat si al cadrelor de conducere.13. formular 12H- declaratie care contine privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului in cauza.
14. Certificate de calitate , declaratie deconformitatepentru fiecare produs mentionat in caietul de sarcini, conform prevederilor legislative nationale si standardelor europene , echivalentSR EN 590 si SR EN 228 valabilepentru cel putin un an de zile15. lista punctelor de lucru locale de distributie de pe raza autoritatii contractante si a intregii tari
16. licente emise de autoritatile competente pentru dreptul de utilizare a certificatelor de conformitate pentru produsele solicitate in caietul de sarcini
17. Informatii privind aplicarea masurilor de securitate si sanatate in munca18. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii sau similar
ISO 9001/2001 sau echivalent
19. Certificat emis de organisme acreditate care sa confirme implementarea sistemului de mediu ISO 14001/2004 sau echivalent
Important
NU SE ADMIT SI NU VOR FI LUATE IN CONSIDERARE adeverintele care atesta faptul ca operatorul economic este in curs de implementare sau certificare pentru sistemul de management al calitatii si sistemul de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2008 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi publicata in cadrul anuntului de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro.Rugam operatorii economici saurmareasca anuntul de participare pe toata perioada de derulare a procedurii, pentru eventuale clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2008 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer