Licitatie Publica - Achizitionare de conducte preizolate de otel cu sistem de supraveghere/semnalizare avarii si conducte PE-XA pentru modernizare retele termice
Anunt de participare (utilitati) numarul 100469/19.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Luiza Stoicescu, Tel. 0372.148.059, In atentia: Elena Tambrescu, Email: [email protected], Fax: 021.310.81.32, Adresa internet (URL): www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionare de conducte preizolate de otel cu sistem de supraveghere/semnalizare avarii si conducte PE-XA pentru modernizare retele termice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Bucuresti, B-dul Timisoara, nr. 78, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitinare conducte preizolate si neizolate PE-XA si conducte preizolante de otel cu sistem de supraveghere/semnalizare avarii- pentru modernizare centrale termice aferent PT Opanez.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163120-7 - Conducte de incalzire la distanta (Rev.2)
35711000-1-Sisteme de comanda, de control si de comunicatii (Rev.2)
44163230-1-Racorduri pentru tevi (Rev.2)
44165210-9-Conducte ascendente flexibile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini, Proiect 6650/1 atasat electronic.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 114, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 20.000 ron/4867 euro.Garantie de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii RADET Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 din OUG 34/2006 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificatul constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
- Certificatul de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre Bugetul de Stat Consolidat;
- Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil aferent la 31.12.2009-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: min 1.500.000 lei/365.035 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
- Documente emise de organisme nationale/internationale (acreditate) care confirma, atat pentru producator cat si pentru furnizor, certificarea Sistemului de management al calitatii- ISO 9001/2001 sau ISO 9001/2008 si Sistemul de management al mediului- ISO 14001/2004;
- Autorizatie acordata operatorului economic de catre producator pentru livrarea produselor ce fac obiectul fisei de date a achizitie(atasata prezentului anunt de participare).- Indeplinirea, in ultimii 3 ani, a unui contract sau mai multe contracte privind livrarea de produse similare cu o valoare cumulata mai mare sau egala cu 550.000 ron/133.846 euro fara TVA( se vor prezenta copii ale contractelor si recomandarile aferente, primite de la achizitor).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica va avea o runda de desfasurare si se va derula conform prevederii HG 1660/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Dosar AP nr.153/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2010 10:00
Locul: Sediul RADET, strada Cavafii Vechi nr.15, sector 3, Bucuresti, etaj. 7, camera 72
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legal imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura de atribuire avand imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 004021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 00 4 021.332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, confm. OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala: Str. Cavafii Vechi, nr. 15, sector 3, etaj VII, camera 73, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel. 0372.148.018, Email: [email protected], Fax: 021.312.62.03/021.310.81.32, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 10:06