Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de echipament hardware pentru accelerare aplicatii


Anunt de participare numarul 131045/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70542, Romania, Punct(e) de contact:  Angel Duma, Tel. 3181818, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  3181833, Adresa internet (URL):  www.insse.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sistemul statistic nqational
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de echipament hardware pentru accelerare aplicatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul INS si Sediile directiilor teritoriale de statistica
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.echipament hardware pentru accelerare aplicatii cu nivel de echipare de tip I pentru Sediul Central al INS: 1 bucata;
2.echipament hardware pentru accelerare aplicatii cu nivel de echipare de tip II pentru Directiile Judetene de Statistica: 41 bucati;
3.echipament hardware pentru accelerare aplicatii cu nivel de echipare de tip III pentru Sediul DRSMB: 1 bucata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32424000-1 - Infrastructura de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total echipamente precizate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 083, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.11.2011 pana la 15.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 21675 lei siGarantie de buna executie in valoare de 5% din pretul contractului, excl. TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul INS pe anul 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea ;
- declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- certificat de atestare fiscala eliberat de administratia financiara
- se solicita si dovada privin plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat Constatator emis de oficiul Registrul Comertului;
- Certificat de Inmatriculare la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (conform model formular anexat);
- Bilantul contabil al ultimului exercitiu financiar incheiat;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii privind experienta similara (conform model formular anexat);
-Cerinte privind capabilitatilor tehnice ale ofertantului: Nominalizare a echipei tehnice de proiect si este obligatorie existenta personalului calificat alPrestatorului cu urmatoarele grade de competenta:
1.Manager proiect: - persoana desemnata in aceasta pozitie are cel putin 2 ani experienta in managementul proiectelor IT.2.Arhitect solutie: - persoana desemnata in aceasta pozitie are cel putin 2 ani experienta in derularea de proiecte IT de dezvoltare sau mentenanta de sisteme informatice.3.Expert sistem de operare si aplicatii: - persoana desemnata in aceasta pozitie are nivelul de certificare Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE) versiune Microsoft Windows 2000/2003 de cel putin 2 ani (vechime).4.Expert virtualizare: - persoana desemnata in aceasta pozitie are nivelul de certificare VMware Certified Profesional de cel putin 2 ani (vechime).5.Expert comunicatii: - persoana desemnata in aceasta pozitie are nivelul de certificare Cisco CCNP (Cisco Certified Network Professional) sau echivalent de cel putin 1 an (vechime).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Manager proiect: - persoana desemnata in aceasta pozitie are cel putin 2 ani experienta in managementul proiectelor IT. Experienta in dezvoltarea sau implementarea de sisteme informatice (cel putin 1 proiect) si in coordonarea unei echipe de experti (cel putin 1 proiect). Certificare profesionala independenta, recunoscuta International, in domeniul managementului de proiect (PMBoK - PMI, ICB ? IPMA, PRINCE 2 sau similar) de minim 3 ani (vechime). Se va anexa CV precum si descriere a proiectelor in care a fost implicat intr-o pozitie similara. La cererea INS ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului.2.Arhitect solutie: - persoana desemnata in aceasta pozitie are cel putin 2 ani experienta in derularea de proiecte IT de dezvoltare sau mentenanta de sisteme informatice. Persoana desemnata in aceasta pozitie detine certificare profesionala independenta in domeniulproceselor ITIL (nivel minim de certificare: ITIL V3 Expert de la institutii autorizate: APMG, EXIN, ISEB) sau echivalent) de minim 1 an (vechime).3.Expert sistem de operare si aplicatii: - persoana desemnata in aceasta pozitie are nivelul de certificare Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE) versiune Microsoft Windows 2000/2003 de cel putin 2 ani (vechime). Pentru aceasta pozitie vor fi desemnate doua persoane. Se va anexa CV precum si copie a certificatului MCSE. La cererea INS ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului.4.Expert virtualizare: - persoana desemnata in aceasta pozitie are nivelul de certificare VMware Certified Profesional de cel putin 2 ani (vechime). Se va anexa CV precum si copie a certificatului VCP. La cererea INS ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului.5.Expert comunicatii: - persoana desemnata in aceasta pozitie are nivelul de certificare Cisco CCNP (Cisco Certified Network Professional) sau echivalent de cel putin 1 an (vechime). Se va anexa CV precum si copie a certificatului respectiv. La cererea INS ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2011 10:00
Locul: Sediul INS/SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0500081, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213191674, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INS-Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Bdul Libertatii nr.16, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050706, Romania, Tel. 0213181851, Email:  [email protected], Fax:  0213181851, Adresa internet (URL):  www.insse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer