Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE DE ECHIPAMENTE HIDROMECANICE CU POSIBILITATEA ATASARII LA TRACTOARE U 650


Anunt de participare numarul 38060/02.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF RA Sucursala teritoriala Somes-Cris
Adresa postala: str.Mihai Eminescu nr.18. jud.Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0259419610, In atentia: ing. Imre Judit, Email: [email protected], Fax: 0259416061
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF RA Sucursala teritoriala Somes-Cris
Adresa postala: str.Mihai Eminescu nr.18. jud.Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0259419610, In atentia: ing. Imre Judit, Email: [email protected], Fax: 0259416061
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF RA Sucursala teritoriala Somes-Cris
Adresa postala: str.Mihai Eminescu nr.18. jud.Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0259419610, In atentia: ing. Imre Judit, Email: [email protected], Fax: 0259416061
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Nationala.
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii.Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE DE ECHIPAMENTE HIDROMECANICE CU POSIBILITATEA ATASARII LA TRACTOARE U 650
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANIF RA Sucursala Teritoriala SOMES-CRIS, str. Mihai Eminescu nr. 18, Oradea, jud. Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE DE ECHIPAMENTE HIDROMECANICE CU POSIBILITATEA ATASARII LA TRACTOARE U 650
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29835100-2 - Echipament de intretinere a terenurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listrei din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 676, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 6800 lei.Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.Decl.priv.neincad.in prev.art.181 din OUG nr.34/2006.Certif.de atestare fisc.ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.obligat.exigibile de plata a impozit.si taxelor catre stat, precum si a contrib.pt asigurarile sociale de stat la data 30.11.2007 Certific.fisc.priv.plata impozit.si taxe.locale.Pers.jurid/fizice romane: Certif.Constatator emis de ORC de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala( emis cu max30 de zile inainte).Certific.de inmatric.la Camera de Comert Pers.jurid/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v profesional;Se vor prezenta toate certific.si formularele solicitate in Fisa de date a achiziziei si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 1.362.000 lei, repectiv407 760 euro pentru 1 euro= 3, 3402 la 29.10.2007.
Bilant 31.12.2006 vizat de organele competente in domeniu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de participant la proced.Decl.priv.lista princip.livrari de prod.in ultimii 3ani.Se va prezenta Autoriz.de furnizare a prod.Doc.emise de organisme acredit.care confirma certificarea sist.calit(ISO 9001).Decl.priv.efect.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere.Fisa de inf.priv.exper.simil: indepl.in ult.3ani a cel putin1(unui)contract a carui val.sa fie min.136000lei(fara TVA)respectiv 40716E
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2007 10:00
Locul: ANIF RA Sucursala teritoriala Somes-Cris Mun. Oradea str.Mihai Eminescu nr.18. jud.Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si observatori U.C.V.A.P
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2007 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer