Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de echipamente informatice


Anunt de participare numarul 126735/26.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala:  Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010103, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Mihai, Tel. 021-310.16.29, In atentia:  Alexandru Mihai, Email:  [email protected], Fax:  021-310.16.29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.rp, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de echipamente informatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
-Sediul Central
-8 Centre Regionale de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
-42 Oficii Judetene de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de echipamente informatice pentru personalul APDRP si ITRSV la nivel central, regional si judetean
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32413100-2 - Rutere de retea (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi livrate la nivel national urmatoarele bunuri: LOTUL 1
Router minim Layer 3 ethernet10/100/1000 cu software de management centralizat - 54 buc
Switch minim 8 porturi 10/100/1000 - 62 buc
Role cablu retea 300 m - 62 buc
Serzitor RJ 11/12/14/45 - 62 buc
IPS (intrusion Detection and Prevention System) Hardware Appliance cu software de management centralizat - 3 bucLOTUL 2
Sistem server CRPDRP - 8 buc
Statii de lucru (UC+monitor+UPS) - 243 buc
Calculatoare portabile (laptop) - 151 bucLOTUL 3
Imprimanta departamentala A3 laserjet - 56 buc
Multifunctionala departamentala 65 buc
Valoarea estimata fara TVA: 7, 139, 384RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare: Lotul 1 - 40.863, 68 Lei, Lotul 2 - 60.764 Lei, Lotul 3 - 41.160 Lei. Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din buget national. Modalitatile de plata sunt specificate in Documentatia de Atribuire
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor (pentru statele unde este aplicabil).
6. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza ?declaratia privind eligibilitatea?. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.?
7. Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
2.Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2008, 2009 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de cel putin: - 400.000 Euro fara TVA pentru Lotul 1;
- 650.000 Euro fara TVA pentru Lotul 2;
- 400.000 Euro fara TVA pentru Lotul 3;2.Ofertantul va prezenta copii ale bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2008, 2009 si 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii/furnizari de bunuri in ultimii 3 aniFormular nr. 9 ? Fisa de experienta similara
B.Ofertantul va depune in original sau copii /lizibile semnate si stampilate cu apostila "conform cu originalul", documente emise de organisme acreditate care ii confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau echivalente.
C.Declaratie pe proprie raspundere privind service-ul produselor ofertate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a furnizat in ultimii 3 ani (de la data termenului limita pentru depunerea ofertei) echipamente similare celor solicitate prin prezenta procedura, la care participarea ofertantului a fost in valoare cumulata de: -minimum 400.000 Euro fara TVA Lotul 1-minimum 650.000 Euro fara TVA Lotul 2-minimum 400.000 Euro fara TVA Lotul 3B.Pentru fiecare lot, ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.C.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vaprezenta o Declaratie pe proprie raspundere prin care se va angaja ca va asigura cate o filiala proprie/afiliata in fiecare regiune de dezvoltare (conform www.apdrp.ro sectiunea Centre Regionale), in cazul in care va fi desemnat castigator, care va asigura service-ul produselor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare in cadrul licitatiei electronice: pretul ofertei/ lot.Conform Sectiunii A - Fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511.1/2/B/11/00/11/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 12:00
Locul: sediul Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013 Masura de asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40 213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica din cadrul APDRP
Adresa postala:  str. Gradina cu Cai nr. 3A, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050111, Romania, Tel. 021/310.16.29, Email:  [email protected], Fax:  021/310.16.29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2011 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer