Licitatie Publica - ACHIZITIONARE DE IMPRIMANTE SI MULTEFUNCTIONALE PENTRU MUNICIPIUL ONESTI
Anunt de participare numarul 50784/23.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: SIMION Gheorghe, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE DE IMPRIMANTE SI MULTEFUNCTIONALE PENTRU MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL PRIMARIEI ONESTI , B-DUL OITUZ NR.17, JUD.BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE DE IMPRIMANTE SI MULTEFUNCTIONALE PENTRU MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30233231-9 - Imprimante laser (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIONARE DE IMPRIMANTE SI MULTEFUNCTIONALE PENTRU MUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 23, 173RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 50 lei pentru lotul 1 si 300 lei pentru lotul 2 ; garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL -cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare formular 12A2. completare formular 12B
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale:
-din localitatea de inregistrare a sediului societatii si
- din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta, numaiin situatia in care oferta va apartine filialei/sucursalei/punctului de lucru, valabile la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)
5.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;
6. Autorizatia de functionare a sediului si a punctului de lucru, eliberate de autoritatile publice locale competente, valabile in anul 2008 in copie vizata cu stampila societatii;
-din localitatea de inregistrare a sediului societatii si
- din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta, numaiin situatia in care oferta va apartine filialei/sucursalei/punctului de lucru;
7. Formular 12C privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Informatii generale- formular 21 anexat
Se solicita cifra medie de afaceri sa fie minim 50000lei/an fara TVA.
9. Bilantul contabil la 31.12.2007+anexe, vizat si inregistrat de organele competente.
IMPORTANT: Este considerat descalificatofertantul care depune bilantul contabil cu pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Formular 12D - Lista principalelor furnizari de produse similare cu cerintele caietului de sarcini, in ultimii 3 ani.Se va face dovada incheierii a cel pitin un contract de livrare imprimante si multifunctionale cu configuratii si cerinte similare cu cerintele caietului de sarcini si valoare de minim 7000 lei fara TVA.
11. Formular 12 I - Informatii personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului ngajat si al cadrelor de conducere.12. Se solicita certificarea calitatii departener/distribuitor pentru imprimantele cu configuratia ceruta13. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii sau similar
ISO 9001/2001 sau echivalent
Important
NU SE ADMIT SI NU VOR FI LUATE IN CONSIDERARE adeverintele care atesta faptul ca operatorul economic este in curs de implementare sau certificare pentru sistemul de management al calitatii .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoarea ofertei
70%
Descriere:
2.
Conformitatea oferteisi specializare personal
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2008 14:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Onesti , parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluarea ofertelor si persoane delegate din partea ofertantilor cu imputerniciri scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2008 15:32