Licitatie Publica - ACHIZITIONARE DE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 33829/25.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BIHOR
Adresa postala: FELDIOAREI, NR. 13, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410475, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA LUGOSAN, Tel.0259476371, 476372, Email: [email protected], Fax: 0259447435, Adresa internet (URL): www.dgaspcbh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE DE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA SEDIILE SUBUNITATILOR DIN CADRUL D.G.A.S.P.C.BIHOR
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE DE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ( 2500 RON ) SI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ( 5% DIN VALOAREACONTRACTULUI FARA TVA )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL INSTITUTIEI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA CU INFORMATII GENERALE , EXISTENTA CERTIFICATULUI CONSTATATOE EMIS DE ORC
DECLARATIA DE ELIGIBILITATE , C.U.I., AUTORIZARE PT LIVRAREA PRODUSELORCERTIFICAT FISCAL PRIVIND DATORIILE CATRE BUGETUL LOCAL SI BUGETUL CONSOLIDAT DE STAT
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CEL MAI RECENT BILANT CONTABIL VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE CARE CONTINE INFORMATII PRIVIND DOTARILE SPECIFICE, UTILAJE, ECHIPAMENTUL TEHNIC, MIJLOACE DE TRANSPORT SI ALTE MIJLOACE FIXE PE CARE OFERTANTUL SE ANGAJEAZA SA LE UTILIZEZE PT INDEPLINIREA CONTRACTULUI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17782
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA UNITATII STR FELDIOAREI NR.13 INTRE ORELE 7:30-9:30 , 12:00 - 15:30
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2007 11:00
Locul: LA SEDIUL D.G.A.S.P.C.BIHOR ORADEA STR FELDIOAREI NR.13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE CARE AU DEPUS OFERTA SAU IMPUTERNICITI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: STR. PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC DIN CADRUL D.G.A.S.P.C.BIHOR
Adresa postala: STR.FELDIOAREI NR.13, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 3700, Romania, Tel.0259/476371, Fax: 0259/447435
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2007 13:48