Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de mobilier pentru dotarea salilor de judecata


Anunt de participare numarul 106840/31.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala:  Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 037.204.1115, In atentia:  Adina Dedu, Email:  [email protected], Fax:  037.204.1114, Adresa internet (URL):  www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de mobilier pentru dotarea salilor de judecata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile instantelor prevazute in lista de livrare (Anexa 4B Listele de distributie a echipamentelor pe locatii)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Anexei 4A din Caietul de sarcini si a specificatiilor din Caietul de sarcini, Ministerul Justitiei doreste achizitionarea pieselor de mobilier pentru dotarea salilor de judecata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 = 455650.00 lei
Lot 2 = 394770.00 lei
Lot 3 = 552800.00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 403, 220RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.10.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant part: Lot1=9113;Lot2=7895;Lot3=11056leiGarant buna exec: 5%din val contract, fara T.V.A.-se const in term de 5 zile de la data semn contract de catre ultima parte.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin OP din bug. de stat alocat Min Just.In conform cuOG nr.11/2009 si a HG nr. 541/2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a legaliza asocierea printr-un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Declaratie privind eligibilitatea ( FORMULARUL 1)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181( FORMULARUL 2).
Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal cu privire la plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale.( Formularul 3)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generale (FORMULAR 3) din care sa reiasa: -media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI , RESPECTIV 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie de minim : Lot 1 = 455.000 leiLot 2 = 394.000 leiLot 3 = 552.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.- Candidatul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 3 specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul de furnizare a bunurilor (productie sau distributie) ?pentru Lotul 12.- Candidatul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 3 specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul de furnizare a bunurilor (productie sau distributie) ?pentru Lotul 23. Candidatul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 3 specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul de furnizare a bunurilor (productie sau distributie) ?pentru Lotul 3Nota: Pentru specialistii solicitati la pct. 1 si2 se vor atasa alaturi de diplome si un Curriculum Vitae pentru fiecare din care sa reiasa calificarea si experienta personala.Candidatul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: Formularului 8 - Informatii generale despre personalul ofertantului personalizat in vederea demonstrarii indeplinirii criteriului.4.Prezentarea a cel putin unei recomandari din care sa rezulte ca a indeplinit in ultimii 3 ani un contract cu obiect similar (furnizarea de mobilier) .5. Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare -Formular 96.Informatii privind subcontractatii FORMULARUL 4Ofertantul are obligatia de a prezenta partea/partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de identificare a subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va prezenta o declaratie in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Datorata obligatiei legale si necesitatii implementarii proiectului pana la finele anului 2010
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Capacit. tehn. si prof.: 60 pct.Capacit. ec.-fin.: 40 pct; Punctaj min: 100 pct: Pt a det. nr. de pct. acordat/candidat, subcriterii: media CA/ultimii 3 ani si nr. de experti.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14882/2010/MJ
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Romana sau orice alta limba oficiala a UE (tradusa si legalizata in limba romana)
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 18:00
Locul: Sediul Ministerului Justitiei, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor, in baza unei imputerniciri/delegatii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Constestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4021.310.46.61, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  SPlaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 4021.332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  4021.319.51.83, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Str. Apollodor, nr. 17, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 037.204.11.15, Email:  [email protected], Fax:  037.204.11.14, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2010 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer