Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de produse alimentare


Anunt de participare numarul 133998/16.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM INCHIS BISTRITA
Adresa postala: STRADA TARPIULUI , NR. 22, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420062, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA GOGANCSE, Tel. +4 0263238175, Email: [email protected], Fax: +4 0263234439, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbistrita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante: Bistrita, str. Tarpiului, nr. 22
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: 835, 214.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor atribui lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de produse alimentare necesare pentru hranirea persoanelor private de libertate, pentru o perioada de aproximativ 15 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Loturile pentru care se vor incheia acorduri cadru de furnizare: 1.Biscuiti simpli; 2.Branza telemea maturata; 3.Condimente; 4.carcasa de porc cu slanina; 5.Carne de pasare; 6.Preparate din carne de porc; 7.Ceai; 8.Produse de morarit; 9.Lapte praf; 10.Margarina; 11.Marmelada; 12.Fructe si legume; 13. Orez; 14. Oua de gaina pentru consum; 15.Paine semialba; 16. Paste fainoase; 17. Ulei floarea soarelui; 18.Zahar
Valoarea estimata fara TVA: 835, 214.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- se solicita garantie de participare, in procent de 2% din valoarea estimata a lotului: 1:480 ron; 2:1391 ron; 3:288 ron; 4:3360 ron; 5:450 ron; 6:1327 ron; 7:42 ron; 8:221 ron; 9:253 ron; 10:345 ron; 11:630 ron; 12:142 ron; 13:450 ron; 14:393 ron; 15:5519 ron; 16:368 ron; 17:499 ron; 18:540 ron- perioada de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a oferte, 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor- garantia de participare se poate constitui prin: ordin de plata, scrisoare de garantie banacara sau o societate de asigurari, depunere de numerar - la semnarea acordurilor cadru se vor constitui garantii de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractelor subsecvente.- garantia de buna executie se poate constitui prin: ordin de plata, scrisoare de garantie banacara sau o societate de asigurari, depunere de numerar
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea : completarea formularului 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : completarea formularului 2- Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: completarea formularului 3
- Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1: completarea formularului 4. Persoanele cu functii de decizie din cadrul penitenciarului sunt: Siman Lucian, Gogancse Cristina, Tatar Dinel, Hognogi Ioan, Barna Daniel, Gavrilas Alexandrina, Bertel Marius.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completarea formularului 5
- Prezentarea de Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la bugetul consolidat in termen de valabilitate - pentru loturile 2, 4, 6 si 15
- Prezentarea de Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale , plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate - pentru loturile 2, 4, 6 si 15 - Prezentarea de Certificat constatator emis de Oficiul Registrului siComertului, din care sa rezulte ca domeniulde activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventasau ca societatease afla in incapacitatea de plata . Certificatul Constatator nu trebuie sa fie emis cu mai mult de 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. ? pentru loturile 2, 4, 6 si 15
- Pentru persoanele juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)- Licenta de fabricatie emisa de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale ? pentru loturile4, 6 si 15
- Act doveditor (Autorizatie sanitar-veterinara) eliberat de catre Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor privind respectarea normelor de igiena si siguranta a alimentelor de catre producator /distribuitor -pentru loturile2, 4, 6 si 15
- Act doveditor (Autorizatie sanitar-veterinara) eliberat de catre Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor privind respectarea normelor de igiena si siguranta a alimentelor pentru mijloacele de transport -pentru loturile2, 4, 6 si 15
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale: completarea formularului 6. Formularul sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privindcapacitatea tehnica: completarea formularului 7 ? pentru loturile 2, 4, 6 si 15
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
E/16329
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- In situatia in care mai multi ofertanti participanti la procedura depun oferta financiara cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre op. ec. de documente care contin noi preturi.- se solicita garantie de participare, in procent de 2% din valoarea estimata a lotului: 1:480 ron; 2:1391 ron; 3:288 ron; 4:3360 ron; 5:450 ron; 6:1327 ron; 7:42 ron; 8:221 ron; 9:253 ron; 10:345 ron; 11:630 ron; 12:142 ron; 13:450 ron; 14:393 ron; 15:5519 ron; 16:368 ron; 17:499 ron; 18:540 ron- durata acordurilor cadru variaza pentru fiecare lot in parte, duap cum se vede in anexa B, in fisa de date a achizitiei s-a facut referire la perioada cea mai lunga, 15 luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC In termen de 10 (loturile 2, 4, 15) sau 5 (restul loturilor) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Bistrita - Compartimentul Achizitii
Adresa postala: Bistrita, str. Tarpiului, nr. 22, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420062, Romania, Tel. +40 263238175, Email: [email protected], Fax: +40 263234439, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbistrita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer