Licitatie Publica - Achizitionare de servicii de consultanta si asistenta pentru intocmirea de planuri de afaceri si cereri de finantare in vederea obtinerii de finantari pentru investitii si pentru dezvoltarea resurselor umane, pt 30 IMM membre OPJ din cadrul proiectului
Anunt de participare numarul 62131/25.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL PATRONAL JUDETEAN IASI
Adresa postala: Iasi, str.Ag.Barsescu nr.9, ap.109, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700074, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA FRUNZA, Tel.0232244129, Email: [email protected], Fax: 0232244129, Adresa internet (URL): www.cpisc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG - Organizatie Patronala
Activitate (activitati)
Altele: CAEN 9111 - Activitati de organizare economice si patronale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de servicii de consultanta si asistenta pentru intocmirea de planuri de afaceri si cereri de finantare in vederea obtinerii de finantari pentru investitii si pentru dezvoltarea resurselor umane, pt 30 IMM membre OPJ din cadrul proiectului Informare, Dezvoltare, Adaptare nr. cod Perseus RO2005/017-553.04.01.03.02.11 finantat prin linia bugetara PHARE/RO/2005/17-553.04.01
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: - Iasi, Str. Agatha Barsescu nr. 9, ap. 109;
- Sediul beneficiarilor proiectului;
- Sediul prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de servicii de consultanta si asistenta pentru intocmirea de planuri de afaceri si cereri de finantare in vederea obtinerii de finantari pentru investitii si pentru dezvoltarea resurselor umane, pt 30 IMM membre OPJ Informare, Dezvoltare, Adaptare nr. cod Perseus RO2005/017-553.04.01.03.02.11 finantat prin linia bugetara PHARE/RO/2005/17-553.04.01
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141000-9 - Servicii de consultanta in afaceri si in gestionare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Detaliile tehnice asupra proiectului sunt oferite in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 76, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 1.500 euro / 5.400 lei. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE 2005.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia referitoare la neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, bugetul general consolidat, inclusiv cele locale, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii (formulare tip eliberate de DGFP, finante locale). Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat, bugetul general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse. Cerinta obligatorie: Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis cu 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de catre oficiul registrului comertului din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. (traducere legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind media anuala a cifrei de afaceri pe ultimul an.Cifra de afaceri minima: 200.000 euro.Copii ale bilantului contabil, vizate de organul competent la data de 30.06.2007 si 31.12.2007Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea unor documente suplimentare(in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante) precum si explicatii cu privire la continutul valorii indicatorilor: cifra de afaceri, lichiditate generala;Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv , dupa cum urmeaza: Pentru 2007:1 euro = 3, 3373 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte existenta experientei anterioare similare cu obiectul prezentului contract.- Recomandare din partea a cel putin 3 beneficiari.- Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct de indeplinirea contractului, completate conform Formularului 12I precum si Curriculum Vitae al acestora in format standard european.- CV expertilor din cadrul firmei.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar contracte incheiate.- Certificat privind standarde de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar contracte incheiate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Termenul de executie
40%
Descriere:
2.
Valoarea prestatiei
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 13:00
Locul: Iasi, str. Ag. Barsescu nr. 9, ap. 109
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant poate fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE linia bugetara RO/2005/17-553.04 schema de finantare Asistenta IMM pentru achizitionarea de servicii de consultanta in afaceri
VI.3) Alte informatii
Proiect Informare, Dezvoltare, Adaptare nr. cod Perseus RO2005/017-553.04.01.03.02.11 finantat prin linia bugetara PHARE/RO/2005/17-553.04.01.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala: str. A. Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-260600, Email: [email protected], Fax: 0232-219660
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL PATRONAL JUDETEAN IASI - serviciul juridic
Adresa postala: str.Ag.Barsescu nr.9, ap.109, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700074, Romania, Tel.0232-244.129, Email: [email protected], Fax: 0232-244.129
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2008 15:52