Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de servicii de paza, protectie si monitorizare sedii DVBL Sector 2


Anunt de participare numarul 8516/03.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2
Adresa postala: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Bd. Garii Obor nr. 10, Tel.021.252.84.11, In atentia: Lucian Mitroiu, Email: [email protected], Fax: 021.252.84.12, Adresa internet (URL): Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de servicii de paza, protectie si monitorizare sedii DVBL Sector 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: cele 7 sedii ale dvbl, cf caiet de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de paza si protectie pentru 7 sedii ale dvbl, 7 zile/sapt, 24h din 24 de ore
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 sedii care se regasesc in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 199, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungirea contractului cu 4 luni in anul 2008 cf art.122 lit.j din OUG 34/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie 5000 rongarantia de buna executie de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
3. Se solicita Certificatul eliberat de Registrul Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare4. Se solicita Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.5. Se solicita Certificatul privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Fisa de informatii generale
Ofertantul va prezenta obligatoriu Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, pentru servicii similare cu prezenta achizitie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare generala, sustinere tehnica, experienta similara, lista personalului de specialitate de care dispune, copie legalizata dupa licenta eliberata de IGP, doc care sa ateste asigurarea calitatii sau in curs de atestare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr. 16 din programula anual al achizitiilor publice
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.05.2007 12:00
Locul: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim 2 persoane cu imputernicirescrisa din partea autoritatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118095, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr. 107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213320999, Fax: 0213321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Venituri Buget Local Sector 2 - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Teiul Doamnei, nr.7, bl.31, sc. A, ap. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023572, Romania, Tel.021.242.47.93, Fax: 021.242.47.93
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2007 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer