Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de spatiu media in scopul promovarii economiei sociale


Anunt de participare numarul 128796/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala:  Dem I.Dobrescu nr.2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Punct(e) de contact:  Stefania ANDREESCU, Tel. 021 314 69 37, Email:  [email protected], Fax:  021 314 69 37, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de spatiu mediain scopul promovarii economiei sociale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicitate (servicii de achizitionare de spatiu media), prin incheierea unui contract intre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si un operator economic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor caietului de sarcini si a planului media aferent (din anexa).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.09.2011 pana la 31.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 20.000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene si cofinantare de la bugetul de stat.Proiect ?Economia sociala ? model inovator pentru promovarea incluziunii active a persoanelor defavorizate?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.de eligibilitate si de neincadrare in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, in original - FORMULAR nr.1;
Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala;
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
Cazier judiciar al societatii;
Cazier judiciar al administratorului societatii;
Decl.privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.93(1), art.94 si art.96(2)(a) din Regulamentul (CE) nr. 1605 / 2002 privind Regulamentul Financiar aplicabil bugetului general al Comunitatilor Europene, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original si traducere legalizata?FORMULAR nr. 2;Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati/ ofertanti asociati/ subcontractanti-FORMULAR nr. 3;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original?FORMULAR nr.4;
Certif.de particip.la licitatie cu oferta independenta - FORMULAR nr.5;
Certificat constatator emis de ORC sau echivalent;
Certificat de inregistrare pentru persoane fizice sau juridicesau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la luna a-12-apentru ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sau extrase de bilant;Fisa informatii generale si centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului-in original-FORMULAR nr.6;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri (MCA) a exercitiului financiar al ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.990.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, procent indeplinit de Prestator (%) din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in original-FORMULAR nr.7 si Anexa;Declaratie privind subcontractantii? Formular nr.8
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic a prestat servicii similare in ultimii 3 ani calculati de la termenul limita de depunere a ofertelor, in cadrul a cel putin 1 (un) contract, a carui valoare, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 990.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Pentru respectarea graficului de implementare impus prin contractul de finantare. A se vedea nota justificativa anexata.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Media cifrei de afaceri(MCA) pentru ultimii 3 ani.1.MCA intre 1.990.000, 01 si 2.500.000?60 puncte;2.MCA intre 2.500.000, 01 si 3.000.000?80 puncte;3.MCA > 3.000.000?100 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise (FORMULAR nr. 14) si a unui act de identitate, cu fotografie al pers.imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Economia sociala ? model inovator pentru promovarea incluziunii active a persoanelor defavorizate?Numar de referin?a POSDRU/14/6.1/S/2
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca si de pe site-ul www.mmuncii.ro, la pagina "achizitii publice".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
Adresa postala:  Str. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Tel. 021/3158556, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.mmuncii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 18:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer