Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionare de tehnica de calcul, copiatoare, imprimante, monitoare,centrala telefonica, licenta sistem de operare, licenta suita programe informatice(office) si licenta antivirus, pentru proiectul cofinantat din Fondul Social European prin Programul Op


Anunt de participare numarul 87716/01.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HARGHITA
Adresa postala: Str. Fratiei nr.2, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530114, Romania, Punct(e) de contact: VAIDOS NATALIA, Tel.0266-313423, Email: [email protected], Fax: 0266-371394, Adresa internet (URL): www.harghita.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionare de tehnica de calcul, copiatoare, imprimante, monitoare, centrala telefonica, licenta sistem de operare, licenta suita programe informatice(office) si licenta antivirus, pentru proiectul cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita, B-dul Fratiei, Nr.2 si la locatiile din 5 judete
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot nr. 1 : - Computere conform anexei 1, Copiator multifunctionalmonocrom, A3- cf. anexei 1, Imprimanta A4, color- cf anexei 1, ImprimantaA4, monocrom- cf. anexei 1, Monitoare-cf. anexei1, Lot nr. 2 : - Centrala telefonica , telefoane cf. anexei1, Lot nr. 3 : - Licenta sistem operare- cf. anexei 1, Licenta suita programme informatice (office)- cf. anexei 1, Licenta Antivirus cf. anexei 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.2)
32429000-6-Echipament de retea telefonica (Rev.2)
48620000-0-Sisteme de operare (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1 : - Computere conform anexei 1, Copiator multifunctionalmonocrom, A3- cf. anexei 1, Imprimanta A4, color- cf anexei 1, ImprimantaA4, monocrom- cf. anexei 1, Monitoare-cf. anexei1, Lot nr. 2 : - Centrala telefonica , telefoane cf. anexei1, Lot nr. 3 : - Licenta sistem operare- cf. anexei 1, Licenta suita programme informatice (office)- cf. anexei 1, Licenta Antivirus cf. anexei 1.
Conform fisei de date a achizitiei si caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 994, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie, 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de FSE, conform prevederilor contractului de finantare FSE /POSDRU/13/5.2/S/2 din 25.09.2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform prevederilor art.44 din Og 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.priv.elig.
2.Decl.priv.neancadr. in sit.art.181
3.Dec.priv.calit.de part.la proced.
4.Cert.fiscal in orig.sau cop.leg.val.la des.ofert.
5.Cert. de atest.fisc. orig. sau cop. val.la data deschid. ofert.
6.Pt.PF/PJ straine doc. edif.insot.de trad.leg. val.la data deschid.
7.Certif.constat.nu mai vechi de 30 zile in orig.
8.Certif.de inreg.fisc. conf. cu orig.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
2.Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele in drept (copie).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificare ISO 9001:2001 pentru sistemul de management al asigurariisauISO 9001:2008, sau
Certificare ISO 14001/ 2005 pentru sistemul de management de mediu;
pentru firma ofertanta si producatori
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificare ISO 9001:2001 pentru sistemul de management al asigurariisauISO 9001:2008, sauCertificare ISO 14001/ 2005 pentru sistemul de management de mediu;pentru firma ofertanta si producatori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2009 18:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, prin accesarea documentelor depuse electronic in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de FSE, conform prevederilor contractului de finantare FSE /POSDRU/13/5.2/S/2 din 25.09.2008
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Tg Mures
Adresa postala: Str. Justitiei, nr.1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540069, Romania, Email: [email protected], Fax: 0265169199, Adresa internet (URL): www.ctgmures.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: B-dul Fratiei, nr.2, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530114, Romania, Tel.0266313423, Email: [email protected], Fax: 0266371394, Adresa internet (URL): www.harghita.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer