Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE DE TRACTOARE MULTIFUNCTIONALE (BULDOEXCAVATOARE)


Anunt de participare numarul 48724/05.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Baza Centrala pentru Asigurarea Tehnica a Misiunilor
Adresa postala: Bd. Timisoara nr. 6-8, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061328, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL PLANIFICARE ACHIZITII CONTRACTE, Tel.316.10.61, In atentia: d-luiHONDROCEA MARIUS, Email: [email protected], Fax: 317.05.04, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE DE TRACTOARE MULTIFUNCTIONALE (BULDOEXCAVATOARE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de tractoare multifunctionale (buldoexcavatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522600-0 - Cupe mecanice, excavatoare, incarcatoare mecanice cu lopata si utilaje miniere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 cpl.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a diminua cantitatea de produse achizitionate in functie de fondurile financiare alocate
Valoarea estimata fara TVA: 529, 076RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de5.300 lei, sub forma de scrisoare bancara si garantie de buna executie in cuantum de 1 % din valoarea totala fara TVA, a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - bugetul de statModalitati de plata: O.P. dupaprestarea serviciilor in contul de Trezorerie al furnizorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati / subcontractati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006.
c) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de DirectiaServiciul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativteritoriale pe raza careia ofertantul are sediul social, care sa ateste ca acesta nu se inregistreaza cu debite. Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizata si va fi valabil la data deschiderii ofertelor
d) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriale pe raza careia ofertantul are sediul social.Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizata si va fi valabil ladata deschiderii ofertelor.
e) Certificat de inregistrare (cod unic) emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Ministerul Justitiei Tribunalul teritorial si alte documente conexe acestuia, din care sa rezulte ca obiect de activitate prestarea de servicii de asigurari auto.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pentru anii 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente.
- Informatii generale privind cifra medie de afaceri pentru anii 2005, 2006 si 2007 .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
pentru a fi calificat, cifra de afaceri medie pentru aceasta perioada a ofertantului, trebuie sa fie de minim 150.000 euro (echivalentul leu / euro : conform cursului B.N.R. din data de 17.04.2008 valabil in data de 18.04.2008). in cazul societatilor infiintate dupa anul 2005, media se va raporta la perioada functionarii, cu exceptia anului in curs.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor contracte incheiate in ultimii 3 ani .-Minim 2 recomandari din partea altor beneficiari / clienti cu care ofertantul a avut incheiate contractein ultimii 3 ani.
- Documente de certificare a sistemului calitatii, valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate din seria ISO 9001:2000 sau echivalente, pentru ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2008 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor, cu imputernicire si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI -SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: CURTEA DE APEL BUCURESTI -SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021.332.12.40, Fax: 021.332.33.77
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2008 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer