Licitatie Publica - Achizitionare de utilaje si echipamente
Anunt de participare numarul 72288/19.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC DIVIP PROD SRL
Adresa postala: LOCALITATEA BRAIESTI, COMUNA CORNU-LUNCII, JUDETUL SUCEAVA, Localitatea: Braiesti, Cod postal: 727142, Romania, Punct(e) de contact: VASILE HALIP, Tel.0230/231389, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0230/231389
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate cu capital privat
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiareAltele: Taierea si rideluirea lemnului.Impregnarea lemnului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de utilaje si echipamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sat Braiesti, comuna Cornu Luncii, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona in cadrul contractului urmatoarele utilaje si echipamente: centrala termica-1 buc;
instalatia de exhaustare, filtrare si depozitare rumegus-1buc;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715000-7 - Dispozitive de incalzire a apei si incalzire centrala; echipament pentru instalatii de apa si canalizare (Rev.2)
42900000-5-Diverse utilaje de uz general si special (Rev.2)
42965110-2-Sistem de depozit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Centrala termica-1buc
2.Instalatie de exhaustare, filtrare si depozitare rumegus-1buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 340, 000 si 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale Ministerul Economiei: 75%; Finantare surse proprii: 25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente:
1.Declaratie privind eligibilitatea -Formular nr.02;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Formular nr.03
3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de DGFP-original sau copie notariat
4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original
5.Certificat de inregistrare fiscala-copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-prezentare Formular nr.04-Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se solicita lista principalelor livrari in ultimii 3 ani-valori, perioada de livrare, beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Propunere tehnica
30%
Descriere:
3.
termenul de livrare si PIF
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la caseria autoritatii contractante, la ridicarea documentatiei de atribuire de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2009 11:00
Locul: sat Braiesti, comuna Cornu Luncii, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicite-formular 01/1 si avand act de identitate sau pasaport
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383;216321, Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC DIVIP PROD SRL
Adresa postala: sat Braiesti, comuna Cornu Luncii, judetul Suceava, Localitatea: Braiesti, Cod postal: 727142, Romania, Tel.0230 231389, Email: [email protected], Fax: 0230 231389
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2009 10:54