Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIILE PUBLICE


Anunt de participare numarul 79653/10.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PREUTESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: comuna Preutesti, cod postal 727445, judetul Suceava, Localitatea: Preutesti, Cod postal: 727445, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA PREUTESTI, Tel.0230541242, In atentia: ANITA ALEXANDRU, Email: [email protected], Fax: 0230541242, Adresa internet (URL): WWW.COMUNAPREUTESTI.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA PREUTESTI
Adresa postala: PREUTESTI, JUDETUL SUCEAVA, Localitatea: PREUTESTI, Cod postal: 727445, Romania, Punct(e) de contact: www.comunapreutesti.ro, Tel.0230541242, In atentia: ANITA ALEXANDRU, Email: [email protected], Fax: 0230541242, Adresa internet (URL): WWW.COMUNAPREUTESTI.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIILE PUBLICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Preutesti, Judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de utilaje si echipamente pentru serviciile publice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Utilaj multifunctional pentru lucrari publice
Valoarea estimata fara TVA: 596, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
10000 lei-garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europenecontributia guvernului 20%, contributia uniuni europene 80%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea
declaratie privind indeplinirea oblig fiscale(certificate fiscale)
declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006
certificat fiscal finante
certificat plata taxelor si impoz locale
certificat ORC
certificat inmatric unitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MINIM 1.500.000 lei-COPII BILATURI PE UTLIMII TREI ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
-Experienta Similara si prezentarea a doua contracte de livrare din partea a cel putin 2 beneficiari carora li s-au livratutilaje/echipamente similare in ultimii 3 ani, cu o valoare mai mare de 298.480 Lei/contracte cumulate;
-Prezentarea de Certificat de Conformitate produs/emis de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului furnizat identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
-Prezentarea Autorizatiei pentru livrarea produsului, sau a Atestatului de distribuitor autorizat, valabile la data deschiderii ofertelor;
-Prezentarea a 3 (trei) Recomandari - privind prestatiile operatorului economic si produsele livrate de acesta din partea altor beneficiari, fie ei autoritati contractante sau clienti privati;
-Completarea Declaratiei pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare;
-Informatii privind asocierea;
-certificat ISO 9001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a doua contracte de livrare din partea a cel putin 2 beneficiari carora li s-au livrat utilaje/echipamente similare in ultimii 3 ani. Valoare cumulata a celor doua contracte trebuie sa fiemai mare de 298.480 Lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
51%
Descriere: oferta cea ma avantajoasa
2.
punctaj tehnic
49%
Descriere: garantia acordata utilajului
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI PREUTESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentant al ofertantilor persoane inputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleus, Nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/215.383, Fax: 0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer