Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de utilaje si echipamente pentru serviciile publice, in comuna Malini, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 72165/19.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MALINI
Adresa postala: SAT MALINI, COMUNA MALINI, JUD. SUCEAVA, Localitatea: Malini, Cod postal: 727350, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel.(+4) 0230537305, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230537305, Adresa internet (URL): www.primariamalini.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de utilaje si echipamente pentru serviciile publice, in comuna Malini, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Malini, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de utilaje si echipamente pentru serviciile publice, in comuna Malini, judetul Suceava
Utilaj multifunctional echipat cu urmatoarele echipamente;
- plug zapada,
- cositoare (burghiu pamant, perie, cap crengi)
- perie cilindrica, - echipament imprastiere antiderapant,
- pompa apa ,
- rezervor apa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare de utilaje si echipamente pentru serviciile publice, in comuna Malini, judetul Suceava
Valoarea estimata fara TVA: 892, 953RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 17.000leiGarantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 9% din val. contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - Program FEADR, masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - form.nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - form nr.3
1. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de D.G.F.P
2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul pers. jr.eliberat de Primarie.
- Pt. pers.jr/fiz.straine Declaratia pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care arecompetente in acest sens.
Certificat constatator emis, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.
Autorizatie livrare utilaje noi valabila pe intreaga perioada de desfasurarea contractului, in copie legalizata.
Certificatul de inmatriculare al societatii copie legalizata.
Persoane juridice /fizice straine -documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- form.nr.4
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular nr. 5Identificare financiara Formular nr. 5
Copii ale bilantului contabil pe ultimii 3 ani (2005-2006-2007) vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv balanta curenta a anului 2009, vizate de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri care sa fie minim 2.500.000 Lei pe anul 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Formular nr. 12F;Declaratie privind caracteristicile tehnice ale utilajelor Formular nr.7Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului - se vor prezenta CV-urile persoanelor responsabile de contract.-Formular 12I
Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producatorul utilajelor. (Formular 9 Autorizatie).In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copie contract de livrare din partea a cel putin 1 beneficiar caruia i s-a livrat utilaje/echipamente similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj propunere financiara
65%
Descriere:
2.
Punctaj propunere tehnica
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
745/09.02.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: solict.scrisa la sediul Primariei Malini, achitand suma de 300 lei la caseria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2009 13:00
Locul: Sediul Primariei Malini, loc. Malini, jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program FEADR, masura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala.
Adresa postala: Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214.948, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Malini
Adresa postala: comuna Malini, Localitatea: Malini, Cod postal: 727350, Romania, Tel.(+4) 0230 537305, Email: [email protected], Fax: (+4) 0320537305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2009 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer