Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare dezinfectanti


Anunt de participare numarul 61644/19.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Carolina Voicu, Tel.334.30.54, Email: [email protected], Fax: 334.73.87, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare dezinfectanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de urgenta Bagdasar-Arseni sos berceni nr10-12 Sector 4 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 988, 205.54 si 6, 837, 367.2RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare dezinfectanti conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24431600-0 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare dezinfectanti conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 988, 205.54 si 6, 837, 367.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot1=210;lot2=5256.9;lot3=480;lot4=108;lot5=115.2;lot6=162;lot7=792;lot8=176.55;lot9=229.6;lot10=149.4;lot11=500lei;lot12=198lei;lot13, 14, 15 nu se solicita;lot16=1155;lot17=288,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind inexistenta starii de faliment ;Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata;Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - prezentare conf. lege;Certificat de inregistrare eliberat de ONRC- C.U.I. copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 31.12.2007) - copie semnata si stampilata, vizata DGFP.2. Fisa de informatiigenerale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare si anexa eliberat de M.S. copie legalizata;Autorizatie de comercializare de la producator/reprezentanta- copie conform cu originalul;Certificat de inregistrare a reprezentantului autorizat, si anexa, eliberat de M.S. copie conform cu originalul;Documente emise de organisme acreditate care sa ateste ca producatorul si /sau furnizorul au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele: UNI, ISO, EN, TUV, CE, GMP copie conform cu originalul
Fisa/Fise de informatii privind
experienta similara, minim 3 ;inclusiv recomandari din partea altor beneficiari/clientidin ultimii 3 ani in original sau copie conform cu originalul;Declaratie care contineinformatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze ptr. Indeplinirea contractului, Declaratie care contine informatii privind nr. mediu, in ultimile 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, nr. si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului;Aviz de la ISP si de la M.S. pentru fiecare produs in parte, in functie de specificatia tehnica;Referat de expertiza tehnica a produsului, in functie de specificatia tehnica;Fisa de securitate a produsului, in functie de specificatia tehnica;Certificat de dispozitiv medical , in functie de specificatia tehnica;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2008 13:00
Locul: Sos berceni nr 10-12 Sector 4 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei si reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavrapoleos nr6 Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021.3321060, Fax: 021.3321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: sos Berceni nr.10-12 Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel.0213347350, Email: [email protected], Fax: 0213347350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2008 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer