Licitatie Publica - ACHIZITIONARE DIVERSE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 110885/09.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Tutu, Tel. 334.30.54, Email: [email protected], Fax: 334.73.87, Adresa internet (URL): www.bagdasar-arseni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE DIVERSEMEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA "BAGDASAR-ARSENI", Sos. Berceni nr. 10-12 , sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 013, 377.93 si 77, 629, 787.19RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatile spitalului si bugetul aprobat
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DIVERSE MEDICAMENTE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DIVERSE MEDICAMENTE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ATASAT IN SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 013, 377.93 si 77, 629, 787.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 2% din valoarea estimata a lotului.Cuantumul garantiei de particip. este 1552595.74 lei.Valorile garantiei pt fiecare lot se regasesc in caietul de sarcini atasat in SEAP.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privindparticiparea la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/2010
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare
Certificat eliberat D.G.F.P ? valabil la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata
Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei? valabil la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata
Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschiderii ofertelor- original sau copie legalizata
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie sanitara de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii, valabila la data deschiderii ofertelor-copie legalizata.
2.Autorizatie dealer de la producator eliberata in mod expres pentru procedura organizata de Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni in data de 21.12.2010 ora 11.00, pe numele ofertantului, autorizatie ce va nominaliza produsele pentru care aceasta a fost eliberata-original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Termenul estimat pentru introducerea informatiilor in SEAP 24.12.2010Termenul estimatincepere licitatiei electronice 28.12.2010Numarul de runde 1Durata unei runde: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta "Bagdasar-Arseni", Sos. Berceni nr. 10-12, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavapoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel. 021.332.11.88, Fax: 021.332.11.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256 din OUG nr 34/2006 cu completari si modificari ulterioare: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni 10-12, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel. 021.334.73.50, Fax: 021.334.73.50
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2010 21:19