Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare dulciuri si bauturi racoritoare - 2011


Anunt de participare numarul 116599/07.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Adresa postala:  Calea Dragasani, Nr. 8, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110347, Romania, Punct(e) de contact:  ioan preoteasa, Tel. 0248/271131, Email:  [email protected], Fax:  0248/271131, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare dulciuri si bauturi racoritoare - 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor subordonate DGASPC Arges, conform Anexei nr.1 la caietul de Sarcini
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare dulciuri si bauturi racoritoare pentru unitatile subordonate DGASPC Arges ( Conform Anexei nr.1 la Caietul de Sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15842300-5 - Dulciuri (Rev.2)
15982000-5-Bauturi nealcoolice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitati estimate :
Apa minerala 2L =2038 buc;
Apa minerala naturala plata 2L = 50 buc;
Batoane ciocolata 35 gr.= 10750 buc;
Bere fara alcool 0.5 l = 1392 cutii;Biscuiti cu crema 50 gr = 9450 buc;
Biscuiti cu crema 70 gr = 5500 buc;
Biscuiti dulci 100 gr.= 10252 buc;
Biscuiti Vrac Populari = 2130kg;
Bomboane = 143 kg;
Budinca asortata 40 gr.= 109 plic.;
Ciocolata menaj = 5 kg;
Ciocolata tablete 100 gr. = 2660;
Eugenia 2 buc/pac.= 36862 buc;
Fulgi cereale 500 gr = 960 buc;
Fursecuri asortate = 980 kg;
Halva = 644 kg;
Inghetata = 100 kg;
Jeleuri asortate 50 gr.= 468 buc;
Napolitane = 3055 kg;
Napolitane 40 gr = 8552 buc;
Napolitane dietetice = 40 kg;
Nectar 1 l.= 300 buc;
Nuga 50 gr.= 9900 buc;
Pernite cu crema 200 gr.= 1730 buc;
Prajitura ambalata cu crema 50 gr = 9300 buc;
Rahat = 390 kg;
Rulada 200 gr = 2442 buc;
Sucde fructe 0.5 L = 1622 buc;
Sucuri de fructe 2 l.= 3150 buc;
Turta dulce = 2595 kg;
Vin de masa = 60L.
Valoarea estimata fara TVA: 206, 163RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cu posibilitatea prelungirii contractului , in conformitate cu art.6, alin.3 dinHG 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
254 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 3500 lei.Garantia de buna executie :8% din valoarea contractului , fara TVA, constituita conform Documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;Declaratie privindneincadrarea in Art. 181;Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. ( daca este cazul);Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre Bugetul de Stat si catre Bugetele Asigurarilor Sociale de Stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala;Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil ( la 30.06.2010 sau 31.12.2010) ?vizat de DGFP, respectiv Oficiul Registrului Comertului; declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asigurarea cu echipamente de specialitate;Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate; Experienta similara ;
Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii, sau dovada ca procedura de acreditareeste in derulare;Certificate privind respectarea standardelor de protectia mediului (sau documente echivalente), sau dovada ca acreditarea este in derulare;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie deschisa, cu etapa finala de licitatie electronica, desfasurata intr-o runda, conform Documentatiei de atribuire ( Fisa de date, Cap.IV.2)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2011 12:00
Locul: Pitesti, Calea Dragasani, Nr.8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala:  STR. VICTORIEI, NR.22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248/219374, Fax:  0248/219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGASPC Arges, Biroul juridic - contencios
Adresa postala:  Calea Dragasani, Nr.8, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110347, Romania, Tel. 0248271131, Email:  [email protected], Fax:  0248271220
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2011 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer