Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare echipamente de comunicatii, informatica si produse soft


Anunt de participare numarul 44759/28.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Str. Domnita Anastasia nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Spinu Vieanu, Tel.3146664, Email: [email protected], Fax: 3140829, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative-Directia Generala pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Adresa postala: Str. Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Logistica pentru TIC, Tel.315.61.05, In atentia: Emil Lungu, Fax: 311.20.52
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative-Directia Generala pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Adresa postala: Str. Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Logistica pentru TIC, Tel.315.61.05, In atentia: Emil Lungu, Fax: 311.20.52
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative-Directia Generala pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Adresa postala: Str. Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Logistica pentru TIC, Tel.315.61.05, In atentia: Emil Lungu, Fax: 311.20.52
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare echipamente de comunicatii, informatica si produse soft
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare echipamente de comunicatii, informatica si produse soft.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32413100-2 - Rutere de retea (Rev.1)
30231000-7-Computere si imprimante (Rev.1)
30231100-8-Computere (Rev.1)
30248200-1-Licente de software (Rev.1)
30250000-6-Sisteme informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produsele sunt impartite pe 4 loturi conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 348, 319.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: lotul 1 - 19737lei; lotul 2 - 30254 lei; lotul 3 -11092 lei; lotul 4 - 5882 lei. Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 34/2006, documente de confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local in termen de valabilitate, delaratie-angajament a furnizorului ca va pune la dispozitia cumparatorului certificatul de rezidenta fiscala(numai pt. persoane juridice straine), certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, acte care sa certifice existenta si obiectul de activitate emise de un organ similar Camerei de Comert si Industrie a Romaniei din tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, vizat de institutii competente in domeniu (administratii financiare, institutii de audit, declararea pe propria raspundere a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, declaratii bancare sau dovezi privind asigurarea riscului profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani(valori, beneficiari), certificatul de atestare a sistemului de asigurare a calitatii, conform standardelor internationale din seria ISO 9001 sau echivalent, eliberat de un organism specializat in domeniu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 12:00
Locul: Bucuresti, str. Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia VIII contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica- serviciul contracte
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel.303.70.80/11573
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2008 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer