Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare echipamente de lucru specifice APDRP si ITRSV


Anunt de participare numarul 104280/23.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala:  Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010103, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Mihai, Tel. 021-310.16.29, In atentia:  Alexandru Mihai, Email:  [email protected], Fax:  021-310.16.29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare echipamente de lucru specifice APDRP si ITRSV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
-Sediul central
-8 Centre Regionale de Plati pentru Dezvoltare rurala si Pescuit
42 Oficii Judetene de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Furnizarea de echipamente de lucru specifice pentru personalul APDRP la nivel central, regional si judetean
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
30232150-0-Imprimante cu jet de cerneala (Rev.2)
38651000-3-Aparate de fotografiat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi livrate la nivel national urmatoarele bunuri: LOTUL 1
Server - 6 bucati
Rack - 2 bucati
Computer portabil (laptop)- 215 bucati
Supercomputer (Statie grafica)- 1 bucata
Computer personal (Statie de lucru)- 400 bucati
Supercomputer (Sistem de calcul)- 10 bucati
Monitor - 6 bucati
Kit wireless tastatura+mouse - 6 bucatiLOTUL 2
Fax - 55 bucati
Echipament Foto Profesional - 1 bucata
Echipament Video Profesional - 1 bucata
Sistem interactiv de prezentare + stand mobil - 4 bucati
Aparat de fotografiat digital - 123 bucati
Videoproiector - 55 bucati
Ecran pentru proiectii cu trepied - 55 bucati
Dispozitiv de distrugere a documentelor in particole - 65 bucati
Aparat audio de inregistrare si redare (Reportofon Digital)- 15 bucati
Camera Video - 3 bucati
Masina de plastifiat A3 + consumabile - 2 bucati
Ghilotina mecanica - 2 bucati
Masina de spiralat +consumabile - 63 bucati
Interfata specializata fax pentru modul fax server - 2 bucatiLOTUL 3
Imprimanta cu jet de cerneala (portabila)- 55 bucati
Scaner informatic A0 - 8 bucati
Scaner informatic A3 (multifunctional)- 102 bucati
Printer informatic A4 - 79 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 5, 956, 433RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare: Lotul 1- 50027.74 lei, Lotul 2- 20567.28 lei, Lotul 3- 48533.64 lei.Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din buget national. Modalitatile de plata sunt specificate in Documentatia de Atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;3. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.4. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor. 5. Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor (pentru statele unde este aplicabil).6. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza ?declaratia privind eligibilitatea?.7. Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani2. Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2007, 2008 si 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. 1. Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie de cel putin: - 320.000 euro pentru LOTUL 1, - 150.000 euro pentru LOTUL 2- 300.000 euro pentru LOTUL 3.2. Ofertantul va prezenta copii ale bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2007, 2008 si 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor furnizari de bunuri in ultimii 3 aniFormular nr. 9 ? Detalierea contractelorB. Ofertantul va depune in original sau copii legalizate, documente emise de organisme acreditate care ii confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau echivalente.C. Ofertantul va depune in original sau copie legalizata, Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de distribuitori autorizati sau de producatorii bunurilor.D. Ofertantul va prezenta o Lista cu filialele proprii sau afiliate care vor asigura service-ul in perioada de garantie a bunurilor ofertate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) contracte de furnizare in domeniul aferent fiecarui lot in parte, la care participarea ofertantului a fost in valoare cumulata de minimum: - 320.000 Euro (fara TVA) pentru LOTUL 1- 150.000 Euro (fara TVA) pentru LOTUL 2- 300.000 Euro (fara TVA) pentru LOTUL 32. Pentru fiecare lot, ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.3. Ofertantul (operator economic sau cel putin un membru al asocierii de operatori economici) trebuie sa fie autorizat de catre distribuitori autorizati sau de producatori, pentru urmatoarele bunuri ofertate: - Lotul 1 - Computer portabil (laptop), Supercomputer (Statie grafica), Computer personal (Statie de lucru), Supercomputer (Sistem de calcul) si Server- Lotul 3 - Imprimanta cu jet de cerneala (portabila), Imprimanta A4, Scaner informatic A0 si Scaner informatic A3 (multifunctional)4. Pentru fiecare lot, ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa aiba cel putin cate o filiala proprie sau afiliata in regiunile de dezvoltare (conform www.apdrp.ro sectiunea Centre Regionale), care vor asigura service-ul produselor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2010 12:00
Locul: Str. Gradina de Cai, Nr. 3A, Sector 5, Bucuresti, Tel: 021.310.16.29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013 Masura de asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si fiscal
Adresa postala:  Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021-3195183; 021-3195181, Email:  [email protected], Fax:  021-3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica din cadrul APDRP
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050111, Romania, Tel. 021-3101629, Email:  [email protected], Fax:  021-3101629, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer