Licitatie Publica - Achizitionare echipamente de lucru specifice APDRP si ITRSV
Anunt de participare numarul 77966/22.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Mihai, Tel.021-310.16.29, In atentia: Alexandru Mihai, Email: [email protected], Fax: 021-310.16.35, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare echipamente de lucru specifice APDRP si ITRSV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit-Sediul central-8 Centre Regionale de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
-42 Oficii Judetene de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a)Furnizarea de echipamente de lucru specifice pentru personalulul APDRP la nivel central, regional si judetean.
b)Instruirea personalului APDRP, in vederea utilizarii gamei de ehipamente livrata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
30232150-0-Imprimante cu jet de cerneala (Rev.2)
38651000-3-Aparate de fotografiat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)Calculator portabil (Laptop) - 215 bucati;
b)Imprimante cu jet de cerneala portabile - 54 bucati;
c)Aparate de fotografiat digitale - 123 bucati;
d)Camere Video - 3 bucati;
e)Scanere informatice A0 - 8 bucati;
f)Scanere informatice A3 Multifunctionale - 102 bucati;
g)Video-proiectoare - 53 bucati;
h)Ecrane pentru proiectii cu trepied - 53 bucati;
i)Reportofon Digital - 5 bucati;
j)Dispozitiv de distrugere a documentelor in particole - 15 bucati;
k)Statie grafica - 1 bucata;
l)Computere personale (Statie de lucru) - 249 bucati;
m)Sistem de calcul - 10 bucati;
n)Instruirea personalului utilizator.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 187, 155RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie prin scrisoare bancara in valoare de 10% din valoarea contractului, in favoarea autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% FEADR si 20% buget national.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data dewschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.
7. Cazier judiciar al companiei, sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
b)Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2006, 2007 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie de cel putin 1.400.000 euro.2.Ofertantul va prezenta copii ale bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2006, 2007 si 2008.3.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 7 Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.
Formular nr. 8 Declaratie privind lista principalelor furnizari de bunuri in ultimii 3 aniFormular nr. 9 Detalierea proiectelorB.
Ofertantul va depune in original sau copii legalizate, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau echivalente pentru producator si ofertant.C.
Ofertantul va depune in original sau copii legalizate, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al mediului conform ISO 14001:2004 sau echivalente pentru producatorii echipamentelor ofertate.D.
Ofertantul va depune in original sau copie legalizata, Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de distribuitori autorizati sau de producatorii bunurilor.E.
Ofertantul va prezenta o Lista cu filialele proprii sau afiliate care vor asigura service-ul in perioada de garantie a bunurilor ofertate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511.1/2/B/09/002
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 14:00
Locul: Str. Gradina de Cai, Nr. 3A, Sector 5, Bucuresti, Tel: 021.310.16.29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant cu formularul de imputernicire din cadrul Sectiunii C - Formulare din Documentatia de Atribuire - Formularul nr. 2
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala si PescuitMasura de asistenta tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
APDRP - Directia Asistenta Tehnica - Serviciul Selectare Contractare Implementare Proiecte Asistenta Tehnica
Adresa postala: Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel.021-310.16.29, Email: [email protected], Fax: 021-310.16.35, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 15:44