Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare echipamente de tehnica de calcul


Anunt de participare numarul 22978/10.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Punct(e) de contact: Marin Militaru, Tel.319 15 56, Email: [email protected], Fax: 319 15 36, Adresa internet (URL): www.sgg.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare echipamente de tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI, Piata Victoriei nr. 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 011754
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente de tehnica de calcul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30230000-0 - Hardware pentru computere (Rev.1)
30213000-5-Computere personale (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
32581000-9-Echipament de comunicare de date (Rev.1)
33452100-4-Aparate de proiectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini - pe tipuri de echipamente de tehnica de calcul
Valoarea estimata fara TVA: 367, 983.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare- Total :7.359 lei, 1.882lei pentru Lotul 1, 783lei pentru Lotul 2, 4.353lei pentru Lotul 3, 282lei pentru Lotul 4, 59lei pentru Lotul 5
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OG 34/2006 ( formular 1 din documentatia de atribuire) 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006 (formular 2) 3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale 4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social 5.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului 6.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formular 3 din documentatia de atribuire) 2. Bilantul contabil din anul precedent 3. Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 2 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform caiet de sarcini
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Document privind experienta similara 2. Declaratie privind dotarile. 3. Informatii referitoare la personalul de specialitate. 4.Certificate de conformitate 5. Autorizare pt. livrarea produselor 6. alte documente asa cum sunt specificate in documentatia de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform caiet de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LDD5 / SGG / 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
acces direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice in SEAP+www.sgg.ro
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2007 10:00
Locul: Secretariatul General al Guvernului, Piata Victoriei nr. 1 , Bucuresti , int. 1456 sau 1036
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte informatiiPentru documentatia de atribuire = acces direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice in SEAP, incepand cu data publicarii anuntului de participare si la adresa de internet www.sgg.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei , nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Kazakhstan, Tel.+4(021)3195180, Email: [email protected], Fax: +4(021)3195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: : +4(021)3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul General al Guvernului
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Tel.+4(021)3191556, Email: [email protected], Fax: +4(021)3191536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2007 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer