Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionare echipamente informatice necesare in cadrul proiectului "Tinerii impotriva violentei" ID 4568


Anunt de participare numarul 100332/17.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala:  Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Punct(e) de contact:  Teodora Daniela Munteanu, Tel. 021-3130149, Email:  [email protected], Fax:  021/317.28.95, Adresa internet (URL):  www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionare echipamente informatice necesare in cadrul proiectului "Tinerii impotriva violentei" ID 4568
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MinisterulEducatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului
str. Gen. Berthelot nr. 28-30, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de ECHIPAMENTE INFORMATICE pentru proiect ID 4568
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30120000-6-Echipament de fotocopiere si de tiparire offset (Rev.2)
30195200-4-Table electronice cu posibilitate de copiere sau accesorii (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
38653400-1-Ecrane pentru proiectii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati astfel cum sunt specificate ?caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 208, 992RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 4100 lei constituita conform cerintelor din fisa de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare nerambursabila POSDRU din fonduri structurale (Fondul Social European) si credite bugetare alocate pe anul 2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conf. prevederilor art. 44-45 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, in original
Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in original
certificate fiscale care atesta ?eplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si catre bugetele locale, prezentate ?original, sau copie legalizata.
Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, ?original,
Copie dupa Certificatul de ?egistrare fiscala cu mentiunea ’’conform cu originalul’’
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ?original, Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse ?ultimii 3 ani, ?original.
prezentarea a minim 3 recomandari ?original sau copie "conform cu originalul"Prezentarea Certificatului ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalente, - copie legalizata/conform cu originalul.
autorizatia pentru livrarea produselor emisa de catre producator sau de catre distribuitorul autorizat – copie legalizata/conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen livrare produse
20%
Descriere:
3.
servicii post garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
269/4568/17.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2010 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
trebuie sa prezinte ?uternicire din partea firmei pentru participarea la procedura de atribuire – Formular 8.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): finantare nerambursabila POSDRU din fonduri structurale (Fondul Social European) si credite bugetare alocate pe anul 2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  : (+40) 21 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
Adresa postala:  str. G-en. Berthelot, nr. 28-30, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Tel. 021-3130149, Email:  [email protected], Fax:  021-3172895
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generalsa Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. G-en. Berthelot, nr. 28-30, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Tel. 021-3130149, Email:  [email protected], Fax:  021-3172895
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2010 19:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer