Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare echipamente pentru imbunatatirea dotarilor necesare pentru sistemul de justitie pentru minori din Romania.


Anunt de participare numarul 106837/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala:  Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 037.204.1115, In atentia:  Constantin Radulescu, Email:  [email protected], Fax:  037.204.1114, Adresa internet (URL):  www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare echipamente pentru imbunatatirea dotarilor necesare pentru sistemul de justitie pentru minori din Romania.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile instantelor prevazute in lista de livrare ( Anexa 1 BListele de distributie a echipamentelor pe locatii)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Anexei 1.A din Caietul de sarcini.
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini, Ministerul Justitiei doreste achizitionarea de echipamente pentru sistemul de justitie pentru minori: atelier spalatorie, bucatarie, cabinet medical, atelier pregatire vocationala ? multimedia, atelier pregatire vocationala ? muzica, autovehicule si microbuze.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
32322000-6-Echipament multimedia (Rev.2)
34114400-3-Microbuze (Rev.2)
39221000-7-Echipament de bucatarie (Rev.2)
39713200-5-Masini de spalat rufe si masini de uscat rufe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei 1.A din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 595, 290.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip: Lot1:1.480 lei; Lot2:1.790 lei; Lot3:350 lei; Lot4:1.440 lei; Lot5:620 lei;Lot6:22.510 lei; Lot7:43.690 lei.Gar. de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin ordin de plata din bugetul de stat alocat Ministerului Justitiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a legaliza asocierea printr-un contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Declaratie privind eligibilitatea ( FORMULARUL 1)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (FORMULARUL 2).
Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal cu privire la plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale.( Formularul 3)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Prezentarea a cel putin unei recomandari din care sa rezulte ca a indeplinit in ultimii 3 ani un contract cu obiect similar;2) Declaratie/autorizatie din partea producatorului (sau a unui distribuitor/furnizor autorizat de catre producator): * prin care ofertantul are dreptul sa livreze produsele oferite si detine competente pentru instalarea si punerea in functiune, astfel: Loturi 1, 4, 5, 6 si 7: toate produseleLot 2: toate produsele cu exceptia item 3 (marinte)Lot 3: item 14 (sterilizator cu aer cald)* prin care ofertantul sa mentioneze ca produsul nu este scos din productie (nu este ?end-of-life?), si ca poate fi livrat pe durata contractului, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, astfel: Loturi 1, 6 si 7: toate produseleLot 2: item 1 (masina electrica de tocat carne), item 2 (masina de gatit (plita) cu gaze naturale, item 4 (cuptor bucatarie), item 5 (dulap frigorific macelarie), item 6 (camera pentru produse congelate), item 7 (hota pentru plita cu gaze)Lot 3: item 14 (sterilizator cu aer cald)Lot 4: item 1 (aparat de fotografiat digital), item 2 (imprimanta foto), item 4 (statii de lucru cu monitor), item 5 (imprimanta laser monocrom A4), item 6 (camera video), item 7 (home cinema), item 8 (LCD)Lot 5: item 5 (orga)3) FORMULAR 4 ? partea/partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de identificare a subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va prezenta o declaratie in acest sens.4) Pentru LOT 4 ? Atelier pregatire vocationala ? multimedia, ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent pentru producator pentru: item 1 (aparat de fotografiat digital), item 2 (imprimanta foto), item 4 (statii de lucru cu monitor), item 5 (imprimanta laser monocrom A4), item 6 (camera video), item 7 (home cinema), item 8 (LCD).5) FORMULAR 5 - declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
72916
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor, in baza unei imputerniciri/delegatii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 40.21/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  40.21/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 40.21/332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  40.21/319.51.83, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din Ministerul Justitiei
Adresa postala:  str. Apollodor 17, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 037.204.1115, Email:  [email protected], Fax:  037.204.1114, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2010 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer