Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare Echipamente pentru sporturi in aer liber si de teren si mobilier


Anunt de participare numarul 138081/10.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1
Adresa postala: BD. POLIGRAFIEI NR.4 , SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013705, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL ANDRONIE, Tel. +40 213193264, In atentia: DANIEL ANDRONIE, Email: [email protected], Fax: +40 213193254, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare Echipamente pentru sporturi in aer liber si de teren si mobilier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala din ?os. Odaii, nr. 3-5, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 753, 079.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ lot nr.1:2012= 1340431, 00 lei (fara TVA) 1 ct, 2013= 3789089, 9 lei (fara TVA) 2 cte, 2014= 3.000.000, 00 lei (fara TVA), 2 cte, 2015= 1758341, 1 lei (fara TVA), 2 cte. Calendarul estimativ lot nr. 2:2012= 1008039 lei (fara TVA), 1 ct, 2013= 1175938, 64 lei (fara TVA), 1 ct, 2014= 367.654, 46 lei (fara TVA), 1 ct, 2015= 313585, 5 lei (fara TVA), 1 ct.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot nr. 1: Cel mai mare contract subsecvent ? 1945631 lei.denumire produs Cantitate contract maxim
1 Banca stradala model 1 500
2 Banca stradala model 2 25
3 Banca stradala model 3 25
4 Banca stradala model 4 25
5 Banca stradala model 5 25
6 Cos de gunoi cu scrumiera (inclusiv stalp de sustinere) ? Model 1 100
7 Cos de gunoi stradal ? Model 2 10
8 Cos de gunoi stradal ? Model 3 10
9 Cos de gunoi stradal ? Model 4 10
10 Cos de gunoi stradal - Model 5 10
11 Cos de gunoi - Model 6 10
12 Scrumiera cu cos de gunoi 2
13 Rastel bicicleta ? Model 1 2
14 Rastel bicicleta - Model 2 2
15 Rastel bicicleta - Model 3 2
16 Jardiniera - Model 1 15
17 Jardiniera - Model 2 15
18 Jardiniera Model 320
19 Cabina modulara2.
Cel mai mic contract subsecvent ? 758341, 1 lei.denumire produs Cantitate contract minim
1 Banca stradala model 1 100
2 Banca stradala model 2 20
3 Banca stradala model 3 20
4 Banca stradala model 4 20
5 Banca stradala model 5 20
6 Cos de gunoi cu scrumiera (inclusiv stalp de sustinere) ? Model 1 10
7 Cos de gunoi stradal ? Model 2 10
8 Cos de gunoi stradal ? Model 3 10
9 Cos de gunoi stradal ? Model 4 10
10 Cos de gunoi stradal - Model 5 10
11 Cos de gunoi - Model 6 10
12 Scrumiera cu cos de gunoi 1
13 Rastel bicicleta ? Model 1 1
14 Rastel bicicleta - Model 2 1
15 Rastel bicicleta - Model 3 1
16 Jardiniera - Model 1 5
17 Jardiniera - Model 2 5
18 Jardiniera Model 35
19 Cabina modulara 1
Lot nr. 2: Cel mai mare contract subsecvent ? 1175938, 64 lei.denumire produs Cantitate contract maxim
1 Masa tenis - Model 1 10
2 Masa tenis ? Model2 10
3 Masa tenis - Model 3 3
4 Masa de sah ? Model 1 3
5 Masa de sah ? Model 2 44
6 Masa de sah ? Model 3 2
7 Masa de fotbal pentru exterior 2
8 Perete de tenis pentru antrenament 6
9 Stalp cu cos de baschet ? Model 1 2
10 Stalp cu cos de baschet ? Model 2 2
11 Poarta fotbal 3
12 Aparat fitness ?Intindere? 4
13 Aparat fitness ?Pectorali? 4
14 Aparat fitness ?Bicicleta? 4
15 Aparat fitness ?Ski? 4
16 Aparat fitness ?Surf? 4
17 Aparat fitness ?Bicicleta Eliptica? 4
18 Aparat fitness ?Volane? 4
19 Aparat fitness ?Paralele? 4
20 Aparat fitness ?Banda de alergat? 4
Cel mai mic contract subsecvent ? 313585, 5 lei.denumire produs Cantitate contract minim
1 Masa tenis - Model 1 2
2 Masa tenis ? Model2 2
3 Masa tenis - Model 3 2
4 Masa de sah ? Model 1 2
5 Masa de sah ? Model 2 1
6 Masa de sah ? Model 3 2
7 Masa de fotbal pentru exterior 1
8 Perete de tenis pentru antrenament 1
9 Stalp cu cos de baschet ? Model 1 1
10 Stalp cu cos de baschet ? Model 2 1
11 Poarta fotbal 2
12 Aparat fitness ?Intindere? 2
13 Aparat fitness ?Pectorali? 2
14 Aparat fitness ?Bicicleta? 2
15 Aparat fitness ?Ski? 2
16 Aparat fitness ?Surf? 2
17 Aparat fitness ?Bicicleta Eliptica? 2
18 Aparat fitness ?Volane? 2
19 Aparat fitness ?Paralele? 2
20 Aparat fitness ?Banda de alergat? 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928400-2 - Mobilier urban (Rev.2)
37450000-7-Echipament pentru sporturi in aer liber si de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare Echipamente pentru sporturi in aer liber si de teren si mobilier
Lot nr. 1: Furnizare mobilier urban ? 9887862 lei, exclusiv TVA
Lot nr. 2: Furnizare echipamente pentru sporturi in aer liber si de teren ? 2865217, 6 lei, exclusiv TVA.
Calendarul anual estimativ de atribuire a contractelor subsecvente lot nr. 1:
2012= 1340431, 00 lei ( fara T.V.A. ), 1 contract, 2013= 3789089, 9 lei ( fara T.V.A. ), 2 contracte,
2014= 3.000.000, 00 lei ( fara T.V.A. ), 2 contracte, 2015= 1758341, 1 lei ( fara T.V.A. ), 2 contracte,
Calendarul anual estimativ de atribuire a contractelor subsecvente lot nr. 2:
2012= 1008039 lei ( fara T.V.A. ), 1 contract, 2013= 1175938, 64 lei ( fara T.V.A. ), 1 contract,
2014= 367.654, 46 lei ( fara T.V.A. ), 1 contract, 2015= 313585, 5 lei ( fara T.V.A. ), 1 contract, Lot nr. 1: Furnizare mobilier urban
CANTITATI MINIME ACORD CADRU
1 Banca stradala model 1 500
2 Banca stradala model 2 80
3 Banca stradala model 3 80
4 Banca stradala model 4 80
5 Banca stradala model 5 80
6 Cos de gunoi cu scrumiera (inclusiv stalp de sustinere) ? Model 1 100
7 Cos de gunoi stradal ? Model 2 40
8 Cos de gunoi stradal ? Model 3 40
9 Cos de gunoi stradal ? Model 4 40
10 Cos de gunoi stradal - Model 5 40
11 Cos de gunoi - Model 6 40
12 Scrumiera cu cos de gunoi 4
13 Rastel bicicleta ? Model 1 4
14 Rastel bicicleta - Model 2 4
15 Rastel bicicleta - Model 3 4
16 Jardiniera - Model 1 20
17 Jardiniera - Model 2 20
18 Jardiniera Model 3 20
19 Cabina modulara 2CANTITATI MAXIME ACORD CADRU
1 Banca stradala model 1 1000
2 Banca stradala model 2 400
3 Banca stradala model 3 400
4 Banca stradala model 4 400
5 Banca stradala model 5 400
6 Cos de gunoi cu scrumiera (inclusiv stalp de sustinere) ? Model 1 200
7 Cos de gunoi stradal ? Model 2 50
8 Cos de gunoi stradal ? Model 3 50
9 Cos de gunoi stradal ? Model 4 50
10 Cos de gunoi stradal - Model 5 50
11 Cos de gunoi - Model 6 50
12 Scrumiera cu cos de gunoi 10
13 Rastel bicicleta ? Model 1 10
14 Rastel bicicleta - Model 2 10
15 Rastel bicicleta - Model 3 10
16 Jardiniera - Model 1 60
17 Jardiniera - Model 2 60
18 Jardiniera Model 3 60
19 Cabina modulara 5Lot nr. 2: Furnizare echipamente pentru sporturi in aer liber si de teren
CANTITATI MINIME ACORD CADRU
1 Masa tenis - Model 1 10
2 Masa tenis ? Model2 10
3 Masa tenis - Model 3 4
4 Masa de sah ? Model 1 4
5 Masa de sah ? Model 2 44
6 Masa de sah ? Model 3 4
7 Masa de fotbal pentru exterior 2
8 Perete de tenis pentru antrenament 6
9 Stalp cu cos de baschet ? Model 1 2
10 Stalp cu cos de baschet ? Model 2 2
11 Poarta fotbal 4
12 Aparat fitness ?Intindere? 4
13 Aparat fitness ?Pectorali? 4
14 Aparat fitness ?Bicicleta? 4
15 Aparat fitness ?Ski? 4
16 Aparat fitness ?Surf? 4
17 Aparat fitness ?Bicicleta Eliptica? 4
18 Aparat fitness ?Volane? 4
19 Aparat fitness ?Paralele? 4
20 Aparat fitness ?Banda de alergat? 4CANTITATI MAXIME ACORD CADRU
1 Masa tenis - Model 1 15
2 Masa tenis ? Model2 13
3 Masa tenis - Model 3 12
4 Masa de sah ? Model 1 25
5 Masa de sah ? Model 2 95
6 Masa de sah ? Model 3 25
7 Masa de fotbal pentru exterior 6
8 Perete de tenis pentru antrenament 10
9 Stalp cu cos de baschet ? Model 1 5
10 Stalp cu cos de baschet ? Model 2 6
11 Poarta fotbal 10
12 Aparat fitness ?Intindere? 10
13 Aparat fitness ?Pectorali? 10
14 Aparat fitness ?Bicicleta? 10
15 Aparat fitness ?Ski? 10
16 Aparat fitness ?Surf? 10
17 Aparat fitness ?Bicicleta Eliptica? 10
18 Aparat fitness ?Volane? 10
19 Aparat fitness ?Paralele? 10
20 Aparat fitness ?Banda de alergat? 10
Valoarea estimata fara TVA: 12, 753, 079.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este: lot1:197.757, 24 lei, lot2:57.304, 35 lei. Per de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr.Forma de constituire: instr de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau ordin de plata in contul RO66TREZ7015010XXX000313, deschis la Trezoreria Sectorului 1, cod fiscal: 4267036 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Aut contr are dreptul de a retine garantia in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006).In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va depune si in original (la adresa de la punctul I.1).Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form.Echiv pt o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 5 zile Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val. ctr fara T.V.A.. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art.90 alin.(1), alin(2) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond. prev. la art.90 alin.(3) din H.G nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia aut. ctr. va fi de 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig.are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr., sub sanct. rezilierii acestuia.Aut. ctr. va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art.91- 92 din H.G. nr. 925/2006. Ofert. poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conform. cu prev. Legii nr. 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 1 din Sectiunea III, in original. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.). (In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sus?inere, ter?ul sus?inator va prezenta declaratia mentionata mai sus). 2. Certificat de cazier judiciar pentru operatorul economic (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). 3. Certificat de cazier judiciar pentruadministratorul societa?ii (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea III, in original. 2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). 3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). In cazul existentei sediilor secundare si punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru). 4. Certificat de cazier fiscal eliberat de organele competente, cu valabilitate la data depunerii ofertelor. Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea III, in original (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.).Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4din Sectiunea III , in original, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.).Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 691. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea III, in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi:
? Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Eugen Milea; - Liana Roxana Duta; - Bechir Lucian; - Andronie Daniel. Comisia de evaluare: Bechir Lucian, Ocnaru Gabriel, Mihalache Anca.
? Persoane ce aproba bugetul- componenta Consiliului Local: ALEXE Gheorghe; BRAD Ion; DIACONESCU Florin Nicolae Andrei; DINU Steliana Cristiana; DUMITRESCU Teodor Cristian; OLTEANU Paul Iulian; TANASESCU Adrian; TEODORESCU Catalin; CRISU Florian Misu; DIACONESCU Alecsandru; MARA Laura Cristina; MOTOC Vasile; MUSCELEANU Cati Carmen; PUPAZA Niculae; FINDER Livia
TUDOSE Cristian Adrian; ADAM Marinela; BAZGAN Mihai Marian; CONSTANTINESC Ionut Alexandru; GANESCU Eduard Viorel; GHINEA Alin Constantin; STANCU Nicoleta
STANCESCU Mircea Dan; TOPOR Stefan; TUGUREL Marius Cristian; VASILE Dan Ion; ZVIRID Ana Luiza. (Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator.)Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. Cerinta nr. 1
Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat:
-Pt lot 1 ? 3.800.000 lei
-Pt lot 2 ? 2.200.000 lei.
Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionatese reduc cu 50%.
Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor au livrat prin maxim doua contracte (pentru fiecare lot in parte) produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire (pentru lotul 1 mobilier urban de tipul celor ce se achizitioneaza prin intermediul prezentei proceduri si pentru lotul 2 echipamente pentru sporturi in aer liber si de teren), a caror valoare, individual sau cumulat, sa fie de minim: -lot 1 ? 1.350.000 lei, fara TVA; - lot 2 ? 500.000 lei, fara TVA.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate
Continuare Cerinta nr. 1
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - indeplinirea obligatiilor contractuale;
- daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindepliniri sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator.
Cerinta nr. 2
Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Cerinta nr. 4
Mostre
Ofertantul trebuie sa prezinte mostre ale tuturor produselor solicitate in cadrul procedurii de atribuire pana la data limita de depunere a ofertei, cu exceptia produselor voluminoase: Perete de tenis pentru antrenament, Cabina modulara.
Mostrele se vor depune la Sectia Transport-Mecanizare din Sos. Odai, nr. 3-5, sector 1, Bucuresti pe baza unui Proces-verbal de predare primire incheiat cu reprezentatii autoritatii contractante.
Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent
Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Pretul ofertei ? 70 puncte" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (pret minim), se acorda punctajul maxim alocat (70); b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), punctajul se acorda astfel: P1 = (pret minim / pret ofertat) x 70
2.
Termen de livrare
15%
15
Descriere: a) pentru oferta ce prezinta cel mai mic termen de livrare, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ;b) pentru un termen mai mare decat cel prevazut la litera a), punctajul se acorda astfel : T(n) = (termen minim/ termen (n)) x 15 puncte.Termenul de livrare minim sub care nu se va puncta suplimentar este de 10 zile iar termenul maxim este de 50 zile. In cazul in care oferta va depasi termenul maxim impus va fi declarat neconforma.
3.
Termen de garantie
15%
15
Descriere: a) Pentru oferta ce prezinta cel mai mare termen de garantie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ;b) Pentru un termen de garantie mai mic decat cel prevazut la litera a), punctajul se acorda astfel : G(n) = (termen garantie (n)/ termen garantie maxim) x 15 puncte.Termenul de garantie maxim, peste care nu se va puncta suplimentar este de 60 luni, iar termenul minim este de 24 luni. In cazul in care o oferta va prezenta un termen de garantie mai mic de termenul minim va fi declarata neconforma.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va utiliza licitatia electronica ca o etapa finala a licitatiei deschise. Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile Licitatia electronica se va desfasura in 1 runda :1 (una) zi lucratoare. In cadrul licitatiei electronice se va reoferta pretul ofertei. Autoritatea contractanta nu va incepe licitatia electronica mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiilor. Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice pe primul loc se afla doi sau mai multi ofertanti cu acelasi punctaj, clasamentul se va stabili in ordinea descrescatoare a pretului ofertat, oferta castigatoare fiind cea clasata pe locul 1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 19:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi punctaj prin aplicarea prevederilor de mai sus, clasamentul se va stabili in ordinea descrescatoare a pretului ofertat, oferta castigatoare fiind cea clasata pe locul 1. In cazul in care prin aplicarea acestui sistem vor rezulta doua sau mai multe oferte pe locul 1, clasamentul se va reface in ordinea descrescatoare a valorii obtinute de ofertele in discutie pentru factorul de evaluare urmator, conform ordinii mentionate mai sus, oferta castigatoare fiind cea care se claseaza pe locul 1, acest sistem urmand sa fie aplicat ori de cate ori este necesar, pana la identificarea unei singure oferte care se claseaza pe locul 1.In situatia in care prin aplicarea sistemului de mai sus ofertele nu vor putea fi departajate pe baza punctajelor obtinute, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi (reofertare de pret).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRA?IA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1
Adresa postala: Bd.Poligrafiei nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013705, Romania, Tel. +40 213193264, Email: [email protected], Fax: +40 213193254
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2012 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer