Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventii in situatii de urgenta, acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor caificat, in regunea Sud-Est


Anunt de participare numarul 135685/19.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "SUD-EST" PENTRU SITUATII DE URGENTA
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +40 241488413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: Programare si implementare proiect regional
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventii in situatii de urgenta, acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor caificat, in regunea Sud-Est
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetele din Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ?Sud-Est? pentru Situatii de Urgenta: Braila, Buzau, Constanta, Galati, Vrancea si Tulcea
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si caitatii sistemului de interventii in situatii de urgenta, acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat, respectiv:
- autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate medie si mare- autospeciala de interventie la accidente colective si pentru salvari urbane- Autospeciale pentru descarcerari grele- Ambulante de prim ajutor (tip B) si ambulante de reanimare (tip C)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34114121-3-Ambulante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate mare - buc.18;Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate medie - buc.18;
Lot 2 Autospeciala de interventie la accidente colective si pentru salvari urbane - buc.1; Autospeciale pentru descarcerari grele - buc. 6
Lot 4 Ambulante de prim ajutor, tip B 4x2 - buc.12 ; Ambulante de reanimare, tip C 4x2 - buc.6
Valoarea estimata fara TVA: 37, 989, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita in cuantum de: 1 Pentru lotul 1:440.000 lei.2 Pentru lotul 2:88.000 lei.3 Pentru lotul 4:95.000 leiGarantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Sud Est pentru Situatii de Urgenta, Cod fiscal: 26664363, nr. RO29RNCB0114119362840001 deschis la Banca Comerciala Romana SA, Sucursala Judeteana Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii(consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul siforma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respingecontestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare, suma de 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, respectiv: Lot 1, suma 10.243, 80 lei, Lot 2 suma de 8.095, 50 lei, Lot 4 suma de 8.139, 60 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006 Garant buna exec 5% din pretul contractului fara TVA.Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de bunaexecutie se va face conform art. 92din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din - POR 2007-2013, Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.3., contract de finant cod SMIS 19213
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3.
Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.
Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 .
Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG34/2006.
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181completata conform Formularului 4
Prezentarea declaratiei pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a) , lit. c^1 si d) dinOUG 34/2006 de catre tertul sustinator, daca este cazul.
Pentru persoane juridice romane:
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat alstatului, emis de Agentia Nationala de Administrare
Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertantaare sediul social.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe razacareia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale labugetul local.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismelecompetente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celeiin care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
2.Persoane juridice straine:
Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeascafaptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara incare este stabilit ofertantul.
Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata inlimba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una dinsituatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentruatribuirea contractului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Declaratiase va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca estecazul).
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUGnr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prinLegea nr. 337/2006, conformFormularului 5 din Sectiunea III Formulare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii :
Adunarea Generala:
- Judetul Braila: Gheorghe Bunea Stancu
- Judetul Buzau: Victor Mocanu
- Judetul Constanta : Nicusor Daniel Constantinescu
- Judetul Galati : Eugen Chebac
- Judetul Tulcea: Victor Tarhon
- Judetul Vrancea: Marian Oprisan
Consiliul de Administratie
1.Judetul Braila : Dl. Gabriel IOAN*, Director Executiv
2.Judetul Buzau : Dl. Marian OPREA, Sef Birou3. Judetul Galati: Dra. Laura-Delia ANGHELUTA, Director Executiv4.Judetul Tulcea: Dl. Nicu MIHAI, Director Executiv Adjunct
5.Judetul Vrancea: Dl. Iulian MATACHE, Director ExecutivCONSILIUL JUDETEAN CONSTANTA:
- Coordonator echipa de proiect ? SEVIL SHHAIDEH
- manager de proiect ?ELENA VORNICU
- asistent manager de proiect ? FILIS ALI
- Expertfinanciar ?HANU IOAN- jurist ? MIHAELA BOACA
- expert achizitii ? MIHAELA LUNGU
- secretar ? IULIA CHEBAC
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA: asistent manager de proiect ? AURA LUPU
CONSILIUL JUDETEAN BUZAU: asistent manager de proiect ? OPREA MARIAN
CONSILIUL JUDETULUI GALATI: asistent manager de proiect ? CONSTANTIN CRISTEA
CONSILIUL JUDETEAN TULCEA: asistent manager de proiect ? CARMEN ANDRA DUDAU
CONSILIUL JUDETEAN VRANCEA: asistent manager de proiect ? ROMEO IORDACHE
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010: Prezentare declaratie, conformmodelului din Formularul 6
Declaratie privind calitatea de participant: Prezentare declaratie, conform Formularului 7 dinSectiunea III Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineascaaceasta cerinta.
In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuiesa cuprinda un acord preliminar de asociere. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langainstanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN dincertificatul constatator.
Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentul sedepune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.
Nota:
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fostdeclarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului inoriginal/sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de informatii generale, din care sa rezulte si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati
Solicitarea unei cifre mediiglobale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati de minim:
-pentru Lotul 1 deminim50.000.000 lei
-pentru Lotul 2 deminim 10.000.000 lei
-pentru Lotul 4 deminim 11.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalelelivrari de produse similare in ultimii 3ani
Experienta similara de furnizare produse similare obiectului contractului, in ultimii 3 ani, aferent fiecarui lot, astfel:
- Pentru lotul 1: un contract cu valoare de minim 12.500.000 lei, fara TVA;
- Pentru lotul 2: un contract cu valoare de minim 2.500.000 lei, fara TVA;
- Pentru lotul 4: un contract cu valoare de minim 2.500.000 lei, fara TVA.
Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementulprocesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei;b)pretul ofertei nu trebuiesa depaseasca valoarea estimatac)inf. referit. la nr. participanti si clasamentd)vor fi invitati ofertantii care au depus oferte admisibilee) daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul, la stabilireaclasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurariiacestei faze, f)Nr de runde: 1 (una), durata acesteia fiind de 24 ore.Ofertantul cu pretul cel mai scazut, rezultat in urma licitatiei electronice, are obligatia de adepune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare, oferta, refacuta, la valoarea licitata electronic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2012 12:00
Locul: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara S-E pentru Situatii de Urgenta , Bd Tomis nr. 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.3. ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii de urgenta?, cod SMIS 19213
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In cazul in care urmare a evaluarii ofertelor, acestea vor avea preturi egale, se va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, iar oferta care vaavea pretul cel mai scazut se va clasa pe primul loc.Valoarea ofertei nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata pe fiecare lot.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SUD?EST PENTRU SITUATII DE URGENTA
Adresa postala: ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SUD?EST PENTRU SITUATII DE URGENTA, Bd Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 241488414, Email: [email protected], Fax: +40 241488411
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2012 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer