Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventii in situatii de urgenta, acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor caificat, in regunea Sud-Est


Anunt de participare numarul 141512/17.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "SUD-EST" PENTRU SITUATII DE URGENTA
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +4 0241488413, Email: [email protected], Fax: +4 0241488411, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: Programare si implementare proiect regional
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventii in situatii de urgenta, acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor caificat, in regunea Sud-Est
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Judetele din Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ?Sud-Est? pentru Situatii de Urgenta: Braila, Buzau, Constanta, Galati, Vrancea si Tulcea
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si caitatii sistemului de interventii in situatii de urgenta, acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat, respectiv: - autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate medie si mare- autospeciala de interventie la accidente colective si pentru salvari urbane- Autospeciale pentru descarcerari grele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
71632000-7-Servicii de testare tehnica (Rev.2)
72253000-3-Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate mare - buc.18;Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate medie - buc.18;Lot 2 Autospeciala de interventie la accidente colective si pentru salvari urbane - buc.1; Autospeciale pentru descarcerari grele - buc. 6
Valoarea estimata fara TVA: 32, 193, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se solicita in cuantum de: Ptr. lotul 1:440.000 lei ; ptr lotul 2:88.000 lei. Pentru GP in alta valuta, echivalent lei cf curs BNR la data calculata cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din anuntul de participare. Per. de valabilitate a GPsa fie cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, repsectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. GP se va constitui prin virament bancar in contul ADISE pentru Situatii de Urgenta, CF: 26664363, nr. RO29RNCB0114119362840001 deschis la BCR SA, Sucursala Jud. Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cf cu art.86 ali.(1) din HG nr.925/2006 actualizata. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, cf. art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, respectiv: Lot 1, suma 10.243, 80 lei, Lot 2 suma de 8.095, 50 lei. GPse va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. nr.925/2006actualizata. Garant buna exec 5% din pretul contractului fara TVA.Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin.(1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din - POR 2007-2013, Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.3., contract de finant cod SMIS 19213
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 .
- Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 .Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG34/2006.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181completata conform Formularului 4Prezentarea declaratiei pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a) , lit. c^1 si d) dinOUG 34/2006 de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru persoane juridice romane: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat alstatului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe razacareia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUGnr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006, conformFormularului 5 din Sectiunea III Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii : Adunarea Generala:
- Judetul Braila: Stancu Gheorghe Bunea- Judetul Buzau: Bigiu Marian Cristinel
- Judetul Constanta: Constantinescu Nicusor Daniel
- Judetul Galati: Dobrovici Bacalbasa Nicolae
- Judetul Tulcea: Teodorescu Horia
- Judetul Vrancea: Oprisan MarianConsiliul de Administratie:
1.Judetul Braila: Stoica Luminita2.Judetul Buzau: OPREA Marian
3.Judetul Galati: ANGHELUTA Laura-Delia4.Judetul Tulcea: Strat VasileConsiliul Judetean Constanta:
- Elena Vornicu
- Cristian Hagea
- Mihaela Lungu
- Felicia Taicutu- Carmen Comanici
- Mihaela Boaca
- Bogdan Nitescu
- Iulia Maxim- Danut Ragalie
- Aurica StoianConsiliul Judetean Braila: Aura Lupu
Consiliul Judetului Galati: Constantin Cristea
Consiliul Judetean Tulcea: Carmen Andra Dudau
Consiliul Judetean Vrancea: Romeo Iordache
Nota: Declaratia va fi prezentata atat de catre asociat, subcontractant, cat si de catre tert sustinator daca este cazulCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010: Prezentare declaratie, conform modelului din Formularul 6. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Declaratie privind calitatea de participant: Prezentare declaratie, conform Formularului 7 dinSectiunea III Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineascaaceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuiesa cuprinda un acord preliminar de asociere. 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langainstanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN dincertificatul constatator.. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original/sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.2. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 8 - Informatii generale, din care sa rezulte si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.
Solicitarea unei cifre medii globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati de minim: -pentru Lotul 1 de minim 50.000.000 lei-pentru Lotul 2 de minim 10.000.000 lei.
Completare Formular 8 si bilanturile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati sau orice alte documente disponibile edificatore din care sa rezulte indicatorul financiar aferent ultimilor 3 ani financiari incheiati. Documentele se vor prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei / euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 9 -Declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani
Completare Formular 10 - Experienta similara de furnizare produse similare obiectului contractului, in ultimii 3 ani, aferent fiecarui lot, astfel: - Pentru lotul 1: un contract cu valoare de minim 9.000.000 lei, fara TVA; - Pentru lotul 2: un contract cu valoare de minim 1.800.000 lei, fara TVA.
. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi.
Cerinte pt. demonstrarea exp. similare: prezentarea procesului verbal de receptie sau orice alt document/certificat emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritate, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractului.
Nota: in conditiile in care ofertantul a participat la derularea unor contracte similare in calitate de asociat, se va prezinta contractul de asociere din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la experienta similara, sau orice alte documente justificative pentru demonstrarea valorii solicitate ca experienta similara.
Completare Formular 11 -Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
Subcontractii vor completa si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, conform Formularului 5
Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu descrieri cu informatii relevante (pliante), fotografii/planse fotografice sau desene si prospecte, imagini ale produselor oferite, care sa prezinte configuratia (imagini de ansamblu si detalii) precum si capacitatile autospecialei, a utilajelor si echipamentelor din dotarea acestora
Pentru Autospeciala de capacitate marita si medie (Anexa tehnica 1 si 2) se vor prezenta:
-declaratia CE de conformitate pentru autospeciala emisa in baza prevederilor H.G. nr.1029/2008
-o declaratia CE de conformitate pentru agregatul de pompare, emisa in baza prevederilor H.G. nr.1029/2008
Pentru autospeciala pentru accidente colective si calamitati (Anexa tehnica 3) se va prezenta:
-declaratia CE de conformitate pentru autospeciala emisa in baza prevederilor H.G. nr.1029/2008
Pentru autospeciala pentru descarcerare capac. grea (Anexa tehnica 4) se va prezenta:
-declaratia CE de conformitate pentru autospeciala emisa in baza prevederilor H.G. nr.1029/2008
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent.
se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei; b)pretul ofertei nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata c)inf. referit. la nr. participanti si clasament d)vor fi invitati ofertantii care au depus oferte admisibile e) daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, f)Nr de runde: 1 (una), durata acesteia fiind de 24 ore. Ofertantul cu pretul cel mai scazut, rezultat in urma licitatiei electronice, are obligatia de a depune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare, oferta, refacuta, la valoarea licitata electronic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2013 12:00
Locul: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara S-E pentru Situatii de Urgenta , Bd Tomis nr. 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.3. ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii de urgenta?, cod SMIS 19213
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care urmare a evaluarii ofertelor, ofertele clasate pe primul loc vor avea preturi egale, se va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, iar oferta care va avea pretul cel mai scazut se va clasa pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SUD?EST PENTRU SITUATII DE URGENTA
Adresa postala: ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SUD?EST PENTRU SITUATII DE URGENTA, Bd Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +4 0241488413, Email: [email protected], Fax: +4 0241488411
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2013 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer