Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare echipamentelor pt depozitul de deseuri din cadrul proiectului ,, Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Timis "


Anunt de participare numarul 129263/30.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300034, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Goia, Tel. 0256406362, Email:  [email protected], Fax:  0256406424, Adresa internet (URL):  www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare echipamentelor pt depozitul de deseuri din cadrul proiectului , , Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Timis "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul deponeului din comuna Ghizela
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea unor echipamente de transport , manevrare , compactare, deseuri menajere solide , pe loturi , in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39713300-6 - Compactoare de deseuri menajere (Rev.2)
34144510-6-Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Camion lung curier pt transportul containerelor de deseuri - 11 buc , lot ICamion pt transportul containerelor si a biocontainerelor , echipat cu prelata - 5 buc , lot IIIncarcator frontal -4 buc , lot IIIMotostivuitor -1 buc , lot IVCompactor deseuri menajere - 1 buc , lot V
Valoarea estimata fara TVA: 10, 784, 934RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ; 56.563 lei lotul I , 25.710 lei lotul II , 8.942 lei lotul III , 1431 lei lotul IV, 15.203lei lotul V
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul CJ Timis si Fonduri europene sub rezerva aprobarii investitiei de catre Comisia Europeana- POS Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligibil , Decl privind neincadrarea in prev art 181, Decl privind calit de participant la procedura , Decl pe proprie raspundere cu privire la participarea la licitatie cu oferta independenta , Decl privind neincadr in prev art 69 din OUG 34/2006 , Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata , Certificat de inregistrare eliberat de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial , Certificat constatator emis de ORC . Toate certificatele trebuiesc sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani( 2008, 2009, 2010 ) / lotBilanturile contabile( 2008, 2009, 2010 )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri trebuie sa fie cel putin egala cu : lotulI- 5.656.282 leilotulII- 2.571.037 leilotulIII - 894.268 leilotulIV- 143.080 leilotul V- 1.520.267 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele furnizari in ultimii 3 ani( experienta similara )
Standarde de asigurarea calitatii (ISO 9001 sau echivalent )Standarde de protectia mediului , Standarde de securitate si sanatate in munca , Informatii privind protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic/membrii asocierii au realizat in ultimii 3 ani , impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a cel putin un contract a carui valoare sa fie cel putin egala cu :5.656.282 lei pt lotul I2.571.037 lei pt lotul II894.268 lei pt lotul III143.080 lei pt lotul IV1.520.267 lei pt lotul V
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Of.sa fie inregistrati SEAP, Of.pot vedea cea mai buna oferta, Proces repetitiv de reof- pret of, Lic electronica 1runda -24h, Autorit.contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi perioada de licitare .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2011 11:00
Locul: CJ Timis , B-dul Revolutia din 1989, Nr 17 , Timisoara , Sala Consilierilor , Cam 310
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii sau reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Finantarea se face din Bugetul propriu si Fonduri europene sub rezerva aprobarii investitiei de catre Comisia Europeana POS Mediu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  Str Stravopoleos , Nr 6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  300085, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Fax:  -, Adresa internet (URL):  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostiinta un act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Timis - Serviciul Managementul Proiectelor si Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Revolutia din 1989, nr 17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300084, Romania, Tel. 0256/406.362, Email:  [email protected], Fax:  0256/406.424, Adresa internet (URL):  wwwcjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2011 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer