Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare europubele de 120 l si 240 l si containere de 1,1 mc, in cadrul proiectului ECO MANAGEMENT TIRGU NEAMT


Anunt de participare numarul 76747/06.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Targu Neamt
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Localitatea: Targu Neamt, Cod postal: 615200, Romania, Punct(e) de contact: Ecaterina Iosub, Tel.0233790245, In atentia: d-nei Loghin Maria, Email: [email protected], Fax: 0233790508, Adresa internet (URL): www.primariatgneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare europubele de 120 l si 240 lsi containere de 1, 1 mc, in cadrul proiectului ECO MANAGEMENT TIRGU NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Local al Orasului Tirgu Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Europubele pentru colectare deseuri 120 litri: 9780 buc.
Europubele pentru colectare deseuri 240 litri: 1522 buc.
Containere pentru colectare deseuri 1, 1 mc: 408 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44613800-8 - Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Europubele pentru colectare deseuri 120 litri: 9780 buc.
Europubele pentru colectare deseuri 240 litri: 1522 buc.
Containere pentru colectare deseuri 1, 1 mc: 408 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 365, 209EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 22000 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare, Bugetul de Stat, Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea completare formular 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonanta completare formularul 12 B
Declaratie privind privind calitatea de participant la proceduraCompletare formularul 12C
Informatii generale: Formular B2
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse si legalizate la un notar public din Romania.
Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se solicita confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea certificatului de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor (in original sau copii legalizate), eliberate de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii la bugetul general consolidat si la bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. B2 (Fisa informatii generale ofertant) cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, din care sa reiasa realizarea in ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri medii de cel putin: 1.000.000 EURO
Bilanturi contabile si contul de profit si pierdere vizat si inregistrat de organele competente in COPII--la 31 decembrie 2006, 31 decembrie 2007, 31 decembrie 2008, din care sa reiasa cifra de afaceri si faptul ca ofertantul a obtinut IN FIECARE AN profit.
Cursul de schimb valutar folosit la calculareacifrei de afaceri anuale este cursul BNR din ultima zi lucratoare a fiecarui an solicitat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 1.000.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, conform cu formularul 12D si anexa alaturata .
Experienta similara se completeaza formularul de experienta.
Cerinta minima privind furnizarile de produse similare este prezentarea unei liste care sa contina cel putin informatii despre:
- Un contract de furnizari produse care din punct de vedere valoric sa nu reprezinte mai putin de 103000 euro fara TVA sau echivalentul in lei (1=4, 2910 lei la data de: 23.01.2009), prezentat in formularul de experienta similara.
Sau
- Cel mult trei contracte de furnizari produse cumulate care din punct de vedere valoric sa nu reprezinte mai putin de 174.000 euro fara TVA sau echivalentul in lei (1=4, 2910 lei la data de: 23.01.2009), prezentat in formularul de experienta similara.
Se vor anexa in copie recomandarile din partea respectivilor beneficiari, a contractelor de furnizare prezentate in formularul de experienta similara.
Ofertantul va prezenta si cate o copie dupa contractele similare solicitate mai sus.
Se vor prezenta documentele emise si contrasemnate de beneficiarii acestor servicii (procese verbale de receptie sau de predare primire a produselor furnizate).
Se vor prezenta de catre ofertant documente care certifica sistemului calitatii pentru producator.
Completarea si prezentarea formularului 12I.CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii la producator.
Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa respectarea stricta a regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si a celor de protectie a muncii, care sunt in vigoare la nivel national, si respectarea lor pe parcursul indeplinirii contractului de furnizari de produse.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Un contract de furnizari produse care din punct de vedere valoric sa nu reprezinte mai putin de 103000 euro fara TVA sau echivalentul in lei (1=4, 2910 lei la data de: 23.01.2009), prezentat in formularul de experienta similara.Sau- Cel mult trei contracte de furnizari produse cumulate care din punct de vedere valoric sa nu reprezinte mai putin de 174.000 euro fara TVA sau echivalentul in lei (1=4, 2910 lei la data de: 23.01.2009), prezentat in formularul de experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2009 12:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Tg. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si reprezentant de la Ministerul Finantelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2005- Coeziune economica si socialaComponenta Phare Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediuCod Perseus RO 2005/017-553.04.01.04.01.07ECO MANAGEMENT TIRGU NEAMT
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Local al orasului Tirgu Neamt
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea: Tirgu Neamt, Cod postal: 615200, Romania, Tel.0233/790245, Email: [email protected], Fax: 0233/790245, Adresa internet (URL): www.primariatgneamt.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al orasului Tirgu Neamt
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea: Tirgu Neamt, Cod postal: 615200, Romania, Tel.0233/790245, Email: [email protected], Fax: 0233/790245, Adresa internet (URL): www.primariatgneamt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2009 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer