Licitatie Publica - Achizitionare europubele si containere pentru deseuri
Anunt de participare numarul 51230/30.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Lupeni
Adresa postala: Revolutiei nr. 2, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 335600, Romania, Punct(e) de contact: Cristofor Alin Condoiu, Tel.0254560504, Email: [email protected], Fax: 0254560515, Adresa internet (URL): www.lupeni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare europubele si containere pentru deseuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Lupeni - Statiunea Turistica Straja
municipiul Petrosani - Zona Turistica Parang
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor achizitiona europubele si containere pentru deseuri pentru Statiunea Turistica Straja si Zona Turistica Parang
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25223300-3 - Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
280 buc containere de 1.1 mc
1070 europubele de 0.12 mc
119 europubele de 0.24 mc
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare este de 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE 2004 - Schema de Investitii pentru Proiecte Mici de Gestionare a Deseurilor RO 2004/016 - 772.04.01.04.01.01.51 - Ecologizarea zonelor montane din Valea Jiului si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Actul constitutiv al societatii- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de inregistrare fiscala- autorizatie de functionare- Procura pentru persoana imputernicita sa participe la licitatie din partea societatii- Declaratii din care sa rezulte ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, -dovada achitarii la zi a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si cel local( municipiul Lupeni, Ptrosani precum si la bugetul local de pe raza de inregistrare a ofertantului), -media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 200000 euro- Formularul B
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat- certificat ISO 9001/2001 sau echivalent- certificat ISO 14001/2005 sau echivalent- recomandari din partea altor beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 2 recomandari din partea altor beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: casierie, cont RO10TREZ3755004XXX000008, Trezoreria Lupeni, doc.se obtine de la sediul Primariei, Casierie, program L-J 7-11, 13-15, V 7-11
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2008 10:00
Locul: La sediul Primariei municipiului Lupeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: strada 1 Decembrie nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330190, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Alba Iulia, Sectia Contencios Administrativ, in termen de 5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Lupeni - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Revolutiei nr. 2 , ,Localitatea: Lupeni, Cod postal: 335600, Romania, Tel.0254 560725, Email: [email protected], Fax: 0254 560515, Adresa internet (URL): www.lupeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2008 09:15