Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionare indicatoare rutiere, dispozitive de limitare a vitezei, stalpisori de protectie


Anunt de participare numarul 61899/21.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1
Adresa postala: BD. POLIGRAFIEI NR.4 , SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013705, Romania, Punct(e) de contact: DL. DANIEL ANDRONIE, Tel.0213193264, In atentia: D-LUI DANIEL ANDRONIE, Email: [email protected], Fax: 0213193264
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionare indicatoare rutiere, dispozitive de limitare a vitezei, stalpisori de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala din sos. Odaii nr. 3-5 sector 1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 38 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 759, 199.05RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia patru contracte pentru perioada 2008-2011 cu urmatoarele valori: contract 1= 1.759.199, 05 lei fara T.V.A.; contract 2= 2.000.000 lei fara T.V.A.; contract 3= 2.000.000; contract 4= 2.000.000
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare indicatoare rutiere, dispozitive de limitare a vitezei, stalpisori de protectie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28527420-2 - Indicatoare rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitionare indicatoare rutiere, dispozitive de limitare a vitezei, stalpisori de protectie. Nu se vor stabili loturi. Informatii suplimentare privind produsele ce urmeaza a fi achizitionte sunt precizate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 759, 199.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara pentru participare in valoare de 40.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitatedeclaratrie privind neancadrarea in prevederile art. 181 alin. 1 din OUG nr. 34/2006certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridicecertificat de atestare fiscala pentru persoane juridicecertificat constataor eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabilcifra de afacerilichiditatea generalasolvabilitatea patrimonialaobligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- bilantul contabil vizat si inregistrat de organele fiscale la data de 31.12.2005; 2006; 2007- cifra de afaceri medie pe anii 2005-2007 mai mare de 6.000.000 lei- lichiditatea generala medie pe anii 2005-2007 mai mare de 100 %- solvabilitatea patrimoniala medie pe anii 2005-2007 mai mare de 30 %- obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- incheierea si finalizarea in ultimii 3 ania unui contract avand ca obiect produse similare, contract a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat 600.000 lei ( fara T.V.A. )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 14:00
Locul: sediul ADP Sector 1 din B-dul Poligrafiei nr. 4 sector 1- sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. INDEPENDENTEI NR. 5 SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected], Fax: 3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL POLIGRAFIEI NR. 4 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 013705, Romania, Tel.0720.200.672, Email: [email protected], Fax: 3.19.32.64; 3.19.32.54
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2008 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer