Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare Instalatie de epurare ape uzate


Anunt de participare numarul 33568/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Adresa postala: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN COSMA, Tel.0240518924, 0240518925, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate pentru administrarea ariei protejate, Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare Instalatie de epurare ape uzate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Teritoriul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii, pe urmatorul amplasament:
1. Centrul de Monitorizare Ornitologica-Grindul Lupilor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrare si instalare Instalatie de epurare ape uzate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252127-4 - Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Instalatie de epurare ape uzate 1 buc
1.1. Centrul de monitorizare ornitologica Grindul Lupilor
Valoarea estimata fara TVA: 58, 824RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1000 RON Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inaintea semnarii contractului de furnizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comert
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1/Incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea unei cantitati de produse similara sau mai mare decat cantitatea specificata prin prezenta documentatie 2/certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor si respectarea standardelor de asigurare a calitatii produselor; (Certificat ISO 9001:2000 sau similare)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata in contul IBAN RO85TREZ6415032XXX000263; depunere la casieria ARBDD
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2007 13:00
Locul: Sediu ARBDD, Str. Portului nr. 34A-Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40213104641, Email: [email protected], Fax: 40213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta, Sectia comerciala, maritima si fluviala, contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241551356, Fax: 0241551356
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic, contencios administrativ, resurse umane
Adresa postala: Str. Portului nr. 34A, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Tel.0240518945, Email: [email protected], Fax: 02450518975, Adresa internet (URL): http: //www.ddbra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer