Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare licente pentru solutia de comert electronic si management al vanzarilor si servicii aferente de customizare, implementare si instruire


Anunt de participare numarul 107495/09.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AltFactor
Adresa postala:  Str. Portului, nr 23, cam 202, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Punct(e) de contact:  Adrian Alexandru Comanescu, Tel. 0236407030, Email:  [email protected], Fax:  0236407030, Adresa internet (URL):  www.altfactor.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare produse educationale in domeniul e-learning
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare licente pentru solutia de comert electronic si management al vanzarilor si servicii aferente de customizare, implementare si instruire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul AltFactor
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezenta procedura, va fi achizitionata o solutie software de comert electronic si management al vanzarilor si servicii de customizare a acesteia conform necesitatilore autoritatii contractante. Totodata, vor fi achizitionate servicii de instruire pentru personalul de vanzari, administrare si asistenta tehnica insarcinat cu operarea si asigurarea functionarii aplicatiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii informatice
Valoarea estimata fara TVA: 2, 007, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 40000 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din fonduri structurale in cadrul POSCCE, Axa III, DMI 3, Operatiunea 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind situatia personala a operatorului economic
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului ComertuluiAdresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditoriiCertificat de atestare fiscalaCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Cazierul fiscal al companiei
Cazierul judiciar al companiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2007, 2008, 2009)
Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe fiecare din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie minim 4.000.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Experienta similara
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Informatii privind sistemul de management al ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 1 contract, desfasurat in ultimii 3 ani, a carui valoare a fost de minim 2.000.000 Lei, care sa fi inclus activitati similare contractului ce face obiectul prezentei proceduri, respectiv implementarea unui sistem informatic in care au fost prestate servicii de instalare, configurare, suport tehnic si instruire a utilizatorilor.Ofertantul trebuie sa puna la dispozitie o echipa alcatuita din experti cheie (cate un expert pentru fiecare pozitie ceruta), care sa acopere urmatoarele pozitii: Manager de proiect, Responsabil Tehnic, Arhitect de Sistem, Responsabil Testare, Responsabil Asigurarea calitatii.Ofertantul trebuie sa puna la dispozitie documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 14:00
Locul: Sediul AltFactor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor, conform art. 33(2)/HG 925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat in cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public", Domeniul Major de Interventie 3 "Sustinerea e-economiei", Operatiunea 2 "Sprijin pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si alte solutii on-line pentru afaceri"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  004 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala:  Str. Brailei, Nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236460227, Fax:  0236460227, Adresa internet (URL):  http: //www.justitia-romana.org/Galati/Curtea-Apel-Galati-Parchetul.html
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al AltFactor
Adresa postala:  Parcul de Tehnologia Informatiei, cam. 210, Strada Portului, nr. 23, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Tel. 0236407030, Email:  [email protected], Fax:  0236407030, Adresa internet (URL):  www.altfactor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer