Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitionare licente, servicii consultanta si dezvoltare software aferente? - Continuarea dezvoltarii sistemului ECRIS


Anunt de participare numarul 132674/08.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice/ IT, Tel. +40 372041115, In atentia: Simona Mariana BATA / Razvan CRACIUNESCU, Email: [email protected], Fax: +40 372041114, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitionare licente, serviciiconsultanta si dezvoltare software aferente?- Continuarea dezvoltarii sistemului ECRIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ministerului Justitiei din Bucuresti, str. Apolodor nr. 17, sector 5;
Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie din Bucuresti, b-dul. Libertatii nr. 12, sector 5.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare licente, servicii consultanta si dezvoltare software aferente pentru continuarea dezvoltarii sistemului ECRIS pentru sistemul judiciar conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48600000-4 - Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
Furnizarea licentelor si implementarea serviciilor de dezvoltare software aferente se vor efectua : de la data semnarii contractului pana la data limita de 1 Septembrie 2012.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 016, 129.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. part.: Scris. bancara, ord. plata sau orice alta forma agreata de leg.; Cuantum 89.000 lei, valab. 60 zile de la data deschiderii of.( pct III.1.1 din doc.)si gar. de buna executie: 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
O.G. 11/2009 priv. alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pt.contractarea si implementarea proiec.necontractate din fondurile ProgramuluiPHAREsi Legea 500/2002 priv. fin. publice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligibilitatea, neincadrarea in preved. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006
Decl. priv. neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006
Certif. de atestare fiscala valab. la data deschiderii of., eliberat de autoritatea fiscala din care sa rezulte ca op. ec. nu are datorii la bugetul general consolidat la data de 25 a lunii anterioare depunerii candidaturilor in S.E.A.P.
Certif. fiscal cu priv. la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii of. din care sa rezulte ca op. ec. nu are datorii la bugetul local la data de 25 a lunii anterioare depunerii candidaturilor in S.E.A.P.
Decl. priv. calitatea de participant la procedura.
Certif. de participare ca oferta independenta.
Decl. pe propria raspundere priv. neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006
Certificat constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul (valabil la data depunerii ofertei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico ? financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale (FORMULAR 4) din care sa reiasa: -media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALA PE ULTIMII 3 ANI, RESPECTIV 2008, 2009 si 2010 trebuie sa fie mai mare de 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Informatii privind capacitatea tehnica ( pct. III.4 din documentatie)
II.Informatii privind subcontractatii ( dupa caz)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I.a)Specialisti necesari: 1 specialist in implementare cu rol de coordonator;1 specialist inginer de sistem solutie software management;1 specialist inginer de sistem solutie software interconectare; 1 specialist baze de date;b)Decl. de disponibilitate pe proprie raspunderec) FORMULAR 9 ? Informatii despre personalul ofertantului personalizat in vederea demonstrarii indeplinirii criteriului.d)Doc. doveditoare din partea altor beneficiari/clienti .Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptieprin care sa confirme livrarea de produse, in ultimii 3 ania caror valoare sa fie de: Upgrade licente la Microsoft SQL Server 2008 R2, in valoare de minim 500 000 EURO fara TVA sausolutia software management servere oferita, in valoare de minim 300 000 EURO fara TVA sausolutia software pentru sistem destinat interoperabilitatii, interconectarii si integrarii proceselor / activitatilor oferita, in valoare deminim 20 000 EURO fara TVA.e) Candidatiivor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare ? FORMULAR 10.II.a) Subcontractatii vor completa cu propriile date Fisa de informatii generale - FORMULAR 5
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Necesare realizarii obiectivelor stabilite in fisa sectoriala PHARE 2006 pentru proiectul PHARE 2006/018-01.04.10.02 ? ?Continuarea dezvoltarii sistemului ECRIS?.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Conf. art. 85 alin2 si 4 din O.U.G. nr. 34/2006 ( pct. VI.2 din documentatie)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
48076/Registratura Generala a ministerului
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana in baza unei imputerniciri semnata si stampilata de reprezentantul legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare pot fi obtinute de la Serviciul Achizitii Publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul de Mediere
Adresa postala: Piata Sf. Stefan nr. 7, sector 2, BucurestiPiata Sf. Stefan nr. 7, sector 2, BucurestiStr. Piata Sf. Stefan nr. 7, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0021459, Romania, Tel. +40 213302561, Email: [email protected], Fax: +40 213302528, Adresa internet (URL): www.cmediere.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta onform art. 256.2 alin.1 lit a) dinO.U.G. 34/2006 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Justitiei - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Apolodor 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372041115, Email: [email protected], Fax: +40 372041114, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2012 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer