Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare licente, servicii de consultanta si materiale destinate informarii publicului, necesare in vederea implementarii proiectului:


Anunt de participare numarul 134370/29.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 372041115, In atentia: Simona Mariana BATA sau Razvan CRACIUNESCU, Email: [email protected], Fax: +40 372041114, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare licente, servicii de consultanta si materiale destinate informarii publicului, necesare in vederea implementarii proiectului:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ministerului Justitiei din Bucuresti, Str. Apollodor 17, Sect. 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare licente, servicii de consultanta si materiale destinate informarii publicului, necesare in vederea implementarii proiectului: ? Dezvoltarea utilizarii de instrumente electronice de gestionare a procedurilor de comunicare a citatiilor si inserarea in cadrul portalului instantelor a unui motor de cautare generala? pentru minister si instantelejudecatoresti subordonate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul are drept obiectiv general dezvoltarea de instrumente electronice si de proceduri ?fara hartie? care vor permite accesul cetatenilor romani si ai celorlalte Statele Membre ale Uniunii Europene, la informatii referitoare la cauzele judecate sau aflate in curs de judecare in fata instantelor romane.
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 688, 790RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, ordin de plata sau orice alt instrument legal in favoarea Ministerului Justitiei in contul IBAN RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la ATCPMB, in cuantum de 40.331, 85 lei.Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita pt. primirea of. in SEAP stabilit in anuntul de participare, inclusiv.NOTA: Potrivit art. 278^ 1 alin. 1 lit. c) din O.U.G 34/2006 in situatia in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, respectiv suma de6.468, 79 lei.Comisia de evaluare are dreptul de a solicita prezentarea, in original a documentului prin care a fost constituita garantia de participare.Ofertele care nu vor fi insotite de garantia de participare vor fi respinse. 5 % din valoarea contractului, fara T.V.A., constituita prin: - scrisoare bancara de garantie de buna executie emisa in favoarea autoritatii contractante avand aceeasi valabilitate cel putin cu cea a contractului (FORMULAR 9);
- ordin de plata in contul Ministerului Justitiei nr. RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la A.T.C.P.M.B. sau orice alt instrument legal in favoarea Ministerului Justitiei.Perioada de valabilitate va fi egala cel putin cu durata de valabilitate a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cov. grant JUST/2010/JPEAN/AG/1463/EJ 30 ?CE-0403252/00-487- fonduri neramb. de la CE prin programul ? Justitie Penala ( E-justitie?)Sursa de finantare: 79, 08% CE iar 20, 92 % buget MJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ( Formular 1).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ( Formular 1)
Certificatului de atestare fiscala din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara depunerii ofertelor in SEAP.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul locale in luna anterioara depunerii ofertelor in SEAP.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (FORMULAR 3)
Certificat de participare ca oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii ca oferta independenta ( FORMULAR 3 BIS )
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006. (FORMULAR 14). Persoanele implicate in proiect (functii decizie/comisie monitorizare IT/evaluare oferte:
Alina Mihaela Bica - Secretar de Stat
Laura Tiganuca - Director DFC
Lenuta Eteu - Viza C.F.P
Ovidiu Putura - Director DC
Ion Krech- Director DTI
Adina Dedu - Director DI
Diana Popescu ?Sef SPE
Constantin Radulescu ? Sef SAP
Corneliu Sterea- specialist IT DNA
Cristina Budu- director IT PICCJ
Adrian Panait ? PICJ
Marin Urs ? ICCJ
Cristi Ionita- CSM
Adrian Tuleasca- inspector MJ
Razvan Craciunescu- specialist IT
Bogdan Gaurean- dir. Gen. Adj. ONRC
Simona Mariana Bata- inspector specialist SAP
Adrian Ene ? specialist IT
Daniel Ciortan ? specialist IT
Ionut Stan ? consilier juridic IT
Cosmin Boncu ? consilier IT
Luisa POPA- ec. SAP Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectuluiprocedurii sau similar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (FORMULAR 4).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. PersonalSpecialisti necesari:
? 1 specialist in implementare cu rol de coordonator
o diploma universitara in domeniul tehnic, informatic sau economic cu componenta informatica
o 5 ani experienta in implementarea de proiecte informatice
o 1 proiect informatic similar in care sa fi avut calitatea de coordonator
o certificare profesionala pentru managementul proiectelor emisa de organisme acreditate in acest sens? 1 specialist baze de date
o diploma universitara in domeniul tehnic, informatic sau economic cu componenta informatica
o 3 ani experienta in domeniu
o participarea la 1 proiect similar
o certificare in dezvoltarea bazelor de date pentru sistemul de gestiune a bazelor de date Microsoft SQL Server 2008 (SGBDR folosit de portalul instantelor de judecata), emisa de organisme acreditate in acest sens.? 1 specialist programator
o diploma universitara in domeniul tehnic, informatic sau economic cu componenta informatica
o 3 ani experienta in domeniu
o partici
II. Experienta similara:
Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptieprin care sa confirme livrarea de produse/servicii similare, in ultimii 3 ania caror valoare sa fie de minim 507.408 lei fara TVA sau echivalent euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
44874/RG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana in baza unei imputerniciri semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului ec.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi ( valoare totala in lei fara TVA).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta conf. art. 256.2 alin. 1 lit. a) din oUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Apollodor 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372041115, Email: [email protected], Fax: +40 0372041114, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2012 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer